فراخوان انتخاب دومین دوره کتاب سال منتشر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان انتخاب دومین دوره کتاب سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمدرضا احسانی, مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان  اظهار کرد: این اداره‌کل با مشارکت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و به منظور تجلیل از خادمان فرهنگ مکتوب، دومین دوره انتخاب کتاب سال استان همدان را همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌کند.

او ادامه داد: همه مولفان، مترجمان و ناشران می‌توانند آثار خود را حضوری به دبیرخانه جایزه کتاب سال استان همدان تحویل دهند و یا از طریق پست کتاب‌هایشان را ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان تجلیل و ارج نهادن به خادمان فرهنگ مکتوب استان، فراهم کردن زمینه مناسب برای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقای سطح کمی و کیفی آثار منتشر شده را از اهداف برگزاری این برنامه عنوان کرد و گفت: تمام آثار چاپ اول که در سال ۱۳۹۹ چاپ و منتشر شده باشند، قابلیت حضور در این رویداد فرهنگی را دارند.

احسانی اضافه کرد: این رویداد شامل کتاب‌های کمک درسی و کپی‌برداری شده از کتاب‌های خارجی نیست و آثار مولفان و پدیدآورندگان غیر بومی فقط با موضوع همدان شناسی قابل پذیرش است.

او گفت: علاقه‌مندان تا ۳۱ مردادماه فرصت دارند دو نسخه از کتاب چاپ شده خود را به دبیرخانه ارسال کرده و برای تکمیل فرم تقاضا به آدرس https://hamedan.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

منبع فارس

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حاصلی
۱۳:۴۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
ازموقعی که کرونا آمده تاحالا نتونستیم بریم کتابخانه ازکتابها استفاده ومطالعه کنیم کاش فکری برای فایل PDF اعضای کتابخوان می شد؟!