بازشدن چشم مُرده لحظاتی قبل از سوزانده شدن!

زن سالخورده هندوستانی لحظاتی قبل از سوزانده شدن چشمانش را باز کرد و شروع به گریه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها کشور هند به مرکز بحران کرونا در جهان تبدیل شده است. آمار بالای تعداد مبتلایان در این کشور که دارای جمعیتی میلیاردی است در کنار کمبود تجهیزات پزشکی به ویژه کپسول‌های اکسیژن و آمبولانس، کادر بهداشت این کشور را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده است تا جایی که حتی در برخی موارد بیماران زنده نیز اشتبا‌ها در لیست بیماران فوت شده قرار می‌گیرند.

در اتفاقی تکان دهنده که به تازگی رخ داده است یک زن ۷۶ ساله که مرگش پس از ابتلا به کووید ۱۹ اعلام شده بود لحظاتی پیش از سوزانده شدن زنده شد. این زن در محل ویژه سوزاندن مردگان در «باراماتی» در جنوب ایالت ماهاراشترا هند آماده سوزاندن می‌شد که ناگهان چشمانش را باز کرد و شروع به گریه کرد. هویت این زن «شاکونتالا گایکواد» اعلام شده است. خانم گایکواد پس از مثبت شدن ابتلایش به کرونا در خانه قرنطینه شده بود که با وخامت حالش خانواده اش تصمیم گرفتند او را با آمبولانس به بیمارستان محلی منتقل کنند. اما این زن حین انتقال به بیمارستان بیهوش شد و تیم آمبولانس اعلام کردند که او فوت شده است.


بیشتر بخوانید


در ادامه خانواده قربانی، این زن را به روستای محل اقامتش بازگردانده و آماده انجام مراسم سوزاندن جسد او شدند. اما ناگهان این زن چشمانش را باز کرد و شروع به گریه کرد. این زن بلافاصله دوباره به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت. هنوز از سرنوشت فعلی این زن گزارشی منتشر نشده است.

گفتنی است؛ طی یک ماه اخیر این سومین مورد از زنده شدن بیماران کرونایی در هند است که خبرساز می‌شود.

بازشدن چشم مُرده لحظاتی قبل از سوزانده شدن!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۰۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد:
ای جاهلین هندوستانی بودایی هندوهای گاو پرست اجساد امواتتان را نسوزانید در قبرها دفنشان کنید دفن کردن اجساد از زمان حضرت آدم و هوا پدر و مادر جمیع انسانهای روی کره زمین به فرمان خداوند جل جلاله صورت گرفته و همه ادیان الهی موظفند اجساد امواتشان را دفن کنند پس از آنکه کاملا اطمینان حاصل کردند که واقعا فرد مرده است .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو این اوضاع موقع نصیحت کردن هندی هاست می دونی چند تا قبر باید بکنن.
آخرین اخبار