حزب الله: به روح فرمانده بزرگمان شهید حاج قاسم سلیمانی درود می‌فرستیم

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان از ادای احترام به فرمانده سابق سپاه قدس ایران سخن گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد: دفاع از فلسطین و قدس دفاع از تمامی امت اسلامی خواهد بود.

وی همچنین تصریح کرد: جنگی که امروز در قلب فلسطین جریان ندارد، با تمامی درگیری‌هایی که در لبنان و فلسطین جریان داشته، تفاوت دارد.

او در ادامه اعلام کرد: به روح فرمانده بزرگمان شهید حاج قاسم سلیمانی که به همراه حاج عماد مغنیه معادله موشکی را در میدان نبرد به همراه رزمندگان فلسطینی و لبنانی و محور مقاومت پایه‌ریزی کرد، درود می‌فرستیم. امروز ما با ملت فلسطین آرمانی واحد و نبرد واحدی داریم. موشک‌های ما به شما تعلق دارد و پیروزی ما و شما انشاالله یکی است.

رئیس شورای اجرایی جزب الله لبنان در ادامه سخنان خود افزود: جنگ دفاع از قدس، فلسطین و ملت‌های عربی و اسلامی را یکپارچه کرد. امروز پاسخ از قدس شریفی می‌آید که دهه‌های متمادی دشمنان تلاش داشتند تا در آن به متفرق ساختن امت اسلامی بپردازند. ما از ضاحیه بیروت می‌گوییم همه ما مقاومت هستیم و هزاران پاسخ منفی به عادی سازی روابط و طرح تقسیم (فلسطین) بیان می‌داریم.
او همچنین گفت: ما امروز قدرتی بسیار بیشتر از سال ۲۰۰۶ در اختیار داریم.

او در واکشن به جنایت صهیبونیست‌ها در هدف قرار دادن ساختمان غیرنظامیان که خبرنگاران بین المللی در آن ساکن بودند و دفاتر رسانه‌هایی همچون الجزیره و آسوشیتد پرس در ان قرار دادشت، گفت: با هر برجی که در غزه فرو می‌ریزد، پافشاری مقاومت افزایش می‌یابد. مقاومت و ملت فلسطین از ابتدا اعلام کردند مسأله، تضمین حمایت قدس خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار