وزیر اقتصاد:

رویکرد اصلی ما بهبود فضای کسب و کار و سهولت در تامین مالی است

دژپسند گفت: رویکرد اصلی ما بهبود فضای کسب و کار، سهولت در تامین مالی و همچنین داشتن گمرک روان و کمک به جذب سرمایه گذاری است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد در جلسه ای با روسای اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون با موضوع مقررات زدایی در خصوص درخواست فعالان این اتاق ها برای تسهیل فرآیند اعطای مجوز ها اظهار کرد: اگر تلاش حوزه های مختلف نبود، نمی‌توانستیم بگوییم که در حوزه کسب و کار ۱۱ اقدام اساسی انجام شده و هشت مورد از این درخواست های سه اتاق تعاون، بازرگانی و اصناف به اتفاق پذیرفته شد و به بانکداری منعکس شده است.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: اما بانکداری فقط یکی از این اقدامات را پذیرفته است و دلایل نپذیرفتن بانکداری نیاز به توضیح دارد.

دژپسند افزود: سه اتاق مذکور تلاش و همکاری کرده اند، همچنین معاونت اقتصادی ریاست جمهوری نیز در این راستا طرح ها، پروژه‌ها و سیاستگذاری‌هایی در سال ۹۹ اجرا کرده که موثر بوده است.

او ادامه داد: در واقع رویکرد اصلی ما بهبود فضای کسب و کار، سهولت در تامین مالی، وسعت تامین مالی، همچنین داشتن گمرک روان و کمک به جذب سرمایه گذاری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار