قوچان نژاد: خوشحالم که دیگر بازیکن زوله نیستم

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوله هلند پس از 2 فصل از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوله در ارتباط با شرایط و نیمکت نشینی‌های خود و همچنین ناراحتی‌هایی که در این ۲ فصل در این تیم هلندی داشته است توضیحاتی را بیان کرد.

رضا، زمان خداحافظی با زوله چه احساسی داری؟

احساس افتضاحی دارم، اما خوشحالم که کارم در زوله به پایان رسیده است. در این تیم هرگز به من شانس برابر و منصفانه‌ای داده نشد. این فصل را در نظر بگیرید، همه فرصت درخشش در تیم را داشتند، حتی الیانو ریندرز و پله کلمنت. آن‌ها هافبک هستند. آیا من آماده بازی نبودم؟

چه مقدار این موضوع برای تو سخت و ناراحت‌کننده بود؟

خیلی زیاد، چرا که این اتفاق فقط در این فصل رخ نداد، فصل قبل هم وضعیت همین بود.

سرمربی را به این دلیل سرزنش می‌کنی؟

این فقط تقصیر یک نفر نبود. در این موضوع تمام اعضای کادر فنی را باید در نظر بگیرید.

اگر خودت تصمیم‌گیرنده بودی به خودت بازی می‌دادی؟

همیشه نشان داده ام که می‌توانم برای تیم مهم باشم. در غیر این صورت که تبدیل به بهترین گلزن یک تیم آن هم در دو فصل متوالی نمی‌شدم. خیلی کم از توانایی های من استفاده شد.

آیا تو از آن نوع مهاجمانی نیستی که باید از ابتدا به زمین برود؟

این بزرگترین چرت و پرتی است که مردم می‌توانند درباره من بگویند. واقعیت موضوع این است که مربیان همه بازیکنان را امتحان کردند، اما هرگز به من شانسی ندادند. حتی بعد از اینکه هت تریک کردم. این تقریبا دیگر تبدیل به مشکلی شخصی با من شده بود. من فقط فکر می‌کنم که خیلی حیف شد، چرا که می‌توانستم خیلی بیشتر به باشگاه کمک کنم.

خودت را تا چه حد در این موضوع مقصر می‌دانی؟

اصلا نمی‌توانم خودم را سرزنش کنم. من همیشه خیلی حرفه‌ای رفتار کرده ام. هیچ وقت درگیر نشدم. در غیر این صورت نمی‌توانستی هر بار به زمین به روی و هر بار سرنوشت ساز باشی. حتی در بازی برابر گرونینگن من باز هم سهم بزرگی در پیروزی تیم داشتم.

آیا این موضوع باعث عصبانیت تو می‌شود؟

قطعا! اما موقعیت خیلی عجیبی است چرا که احساس می‌کنم خیلی در حقم نامردی شده است. همیشه نادیده گرفته شده ام. مربیان می‌گفتند ما مهاجم نداریم، اما من دو فصل متوالی بهترین گلزن باشگاه شدم، با سیزده گل در دو سال، آن هم نه به عنوان یک بازیکن ثابت، بلکه به عنوان یک بازیکن ذخیره. مربیان فاقد بینش بودند.

این تو را اذیت می‌کند؟

خیلی زیاد. من آدم احساساتی هستم. به همین دلیل از کادر فنی این احساس را نمی‌گرفتم که می‌توانم مهم باشم.

‌نمی‌توانستی در این باره با کادر فنی بحث و مذاکره کنی؟

من نمی‌خواستم روند کار تیم را برهم بزنم. به همین دلیل بود که دو فصل صحبت نکردم، اما باید صادق باشم، من در زوله تقریبا هر روز مجبور بودم ماسک بزنم و ادای انسان خوشحال را دربیاورم، اما اصلا خوشحال نبودم. درونم درد می‌کشیدم.

اکنون شرایط چگونه است؟

قوچان‌نژاد: حالا یک تعطیلات خوب خواهم داشت و این فصل را فراموش می کنم. در‌های زوله در حال بسته شدن است. من همیشه رابطه خوبی با هواداران داشته ام، اما افراد تصمیم گیرنده در باشگاه همیشه من را ناامید کرده اند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار