واکنش فرماندار کرج به تبلیغ‌های زودرس انتخاباتی

فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: تبلیغات زود هنگام نامزد‌های انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غفور قاسم پور، فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان این که فضای مجازی به یکی از اصلی ترین عرصه فعالیت نامزدهای انتخابات تبدیل شده است گفت:  تبلیغات زود هنگام نامزدها در فضای مجازی رصد می شود.

 فرماندار ویژه شهرستان کرج با تاکید بر این که تبلیغات زودهنگام نامزدها در شبکه های مجازی و اجتماعی رصد و پایش می شود افزود: نامزدها از شروع تبلیغات پیش از اعلام شیوه های تبلیغات و زمان قانونی آن بپرهیزند. 

قاسم پور با بیان این که شیوه نامه تبلیغات داوطلبان در انتخابات ۱۴۰۰ با رعایت دستورالعمل های بهداشتی طی روزهای آتی از سوی وزارت کشور اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد گفت: تمهیدات بهداشتی و امنیتی برای برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اندیشیده شده است.

او افزود: به همین منظور از حدود چهار ماه قبل سیستم امنیتی مولفه‌ها را رصد کرده و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات بیست و هشتم خردادماه در شهرستان کرج پیش بینی شده است.

 فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: نامزدهایی که به رقابت های انتخاباتی راه یافته اند باید تابع قانون باشند و چارچوب های قانونی را حتی در فضای مجازی هم که این روزها به اصلی ترین ستاد برای تبلیغات تبدیل شده است، رعایت کنند. 

قاسم پور افزود: همچنین  از احزاب و گروه های سیاسی و ستادها درخواست کرد  که تا زمان قانونی تبلیغات از هرگونه فعالیت زودهنگام خودداری کرده و پس از آغاز صدور فرمان تبلیغات محیطی انتخابات نیز از قوانین تبعیت کنند. 

او گفت:  زمان تبلیغات قانونی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هفتم  لغایت ۲۶ خردادماه و تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ به مدت هفت روز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.