تولید غذا ساز تنوری برای اولین بار درکشور

غذاپز همه کاره ناخ برای اولین بار درکشور در تبریز تولید می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،یک شرکت دانش بنیان در استان توانسته برای اولین بار در کشور غذا ساز تنوری درست کند. این شرکت که چند سالی راکد مانده بود حالا توانسته با مدیریت جدید به چرخه تولید باز گرددو برای چند خانواده اشتغالزایی کند.

اختراع غذا ساز تنوری

خانم  ابراهیمی مسئول فروش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اختراع غذا ساز تنوری به دلیل اینکه تمامی کاربرد‌های وسایل یک آشپزخانه را دارد از هزینه‌های هنگفت آشپزخانه در خرید وسایل طباخی جلوگیری می‌کند.

تولید غذا ساز تنوری برای اولین بار درکشور در تبریز

غذا پز همه کاره،محصولی جایگزین برای تمامی  وسایل پخت وپز

طایفه مدیر عامل این شرکت نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان افزود:غذا پز همه کاره  به عنوان محصولی جایگزین برای تمامی دستگاه‌ها و ظروف پخت و پز اختراع و تولید شده است.،با تهیه این محصول همه کاره دیگر نیازی به خرید پلوپز، بخارپز، خوراک پز، کباب پز، کیک پز، سرخ کن، گریل کن، پیتزا پز، تنوری و شیر جوش نداشته و می‌توانید به صورت قابل توجهی در هزینه‌ها و فضای اشغال شده در آشپزخانه صرفه جویی نمایید.

تولید غذا ساز تنوری برای اولین بار درکشور در تبریز

اوبیان کرد:این غذا پز همه کاره ایرانی علاوه بر کسب تاییدیه‌های سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی کشور و ثبت اختراع در ایران، در PCT سوئیس نیز ثبت شده و دستگاه مشابهی در ایران و خارج از کشور ندارد.

تولید غذا ساز تنوری برای اولین بار درکشور در تبریز

اوبابیان اینکه  مهم‌ترین اهداف شرکت ناخ، ثبت اختراع و معرفی این محصول ایرانی به خارج از کشور است گفت:این شرکت در تولید حتی کوچک‌ترین قطعات نیز حساسیت به خرج داده و بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه را به کار برده است.

غذا ساز تنوری صرفه جویی در مصرف گاز دارد

یکی از کارگران هم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان می گوید:این اختراع ایرانی باعث ۵۰% صرفه جویی در مصرف سوخت و ۲۰% کاهش در زمان پخت می‌شود. با استفاده از این غذا پز می‌توانید بر خلاف زودپز‌ها مواد غذایی را با حرارت طبیعی داخل تنور و با حفظ ارزش غذایی طبخ نمایید. قابلمه و ماهیتابه غذاپز ناخ از گرانیت درجه یک، توری و سه پایه از نیکل کروم، کباب پز از استیل درجه یک، شعله پخش کن از استیل ۴۳۰، و سایر قطعات هاردانادایز با مقاومت در برابر حرارت تا ۳۰۰ درجه سانتی گراد می‌باشد. ظروف هاردانادایز به وسیله تکنولوژی آمریکایی تولید شده و در آمریکا به دلیل آزاد نکردن یون‌های مضر و نداشتن لایه و روکش، به "ظروف سلامت" معروف هستند. ظروف هاردانادایز حرارت بسیار بالای تنور را به سادگی تحمل می‌نمایندو یک دستگاهی است که مورد نیاز تک تک خانه هااست.

تولید غذا ساز تنوری برای اولین بار درکشور در تبریز

اشتغالزایی برای ۱۵ نفر 

مدیرکارخانه هم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:این کارخانه که سه سال راکد مانده بود را توانستیم از طریق یک مزایده خریداری کرده وبا کمک متخصصان به چرخه تولید بازگردانیم و برای ۱۵ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی کرده ایم.

تولید غذا ساز تنوری برای اولین بار درکشور در تبریز

اومی گوید:ماهانه حدود ۱۰۰۰ سرویس غذا ساز تنوری در این شرکت تولید میشود که در صورت حمایت توانایی افزایش این ظرفیت را دارد.

تمامی قطعاتی غذا ساز تنوری ،همگی داخلی هستند

خانم امیری مدیر کنترل کیفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:همه قطعاتی که برای تولید این غذا ساز تنوری بکار می‌بریم همگی قطعات تولیدی داخل هستند و همه محصولاتمان از زمان تولید تا رسیدن به دست مشتری از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار می‌گیرند تا یک محصول با کیفیت به مشتری تحویل داده شود.

تولید غذا ساز تنوری برای اولین بار درکشور در تبریز

مقاوم دربرابر حرارت

یکی از کارگران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:استفاده از تنور خانگی در پخت و پز برای اولین بارکه بدنه بیرونی قابلمه غذاپز تنوری با فناوری پیشرفته هاردآنادایز نقره ای(خودرنگ) شده  تا درمقابل حرارت داخل تنور مقاوم باشد وهم از چسبندگی مواد غذایی جلوگیری به عمل آورد.

تولید غذا ساز تنوری برای اولین بار درکشور در تبریز

انتهای پیام/

گزارش ناهیدخدادادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.