ربیعی: مسئولیت شکست در مقابل سپاهان را بر عهده می‌گیرم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درخصوص بازی تیمش با سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره بازی تیمش در مقابل سپاهان در چارچوب مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: روز خوبی برای تیم ما نبود. مسئولیت این شکست برعهده من است و از همه هواداران تیم مس رفسنجان عذرخواهی می‌کنم. ما در ابتدای بازی توانستیم به سپاهان گل بزنیم و تا دقیقه ۲۰ بازی هم چندین موقعیت گلزنی داشتیم، اما بعد از این دقیقه یک زلزله در تیم ما رخ داد و روی اشتباهات فردی بازیکنانم به نوعی گل‌های اول، دوم و سوم را به تیم سپاهان هدیه کردیم. در بین ۲ نیمه هم همه تلاشم را به کار گرفتم تا نظم را به تیمم برگردانم، اما در مجموع روز خوبی برای تیم مس رفسنجان نبود. این شکست سنگین را توجیه نمی‌کنم، اما با تلاش خودم و اعضای کادر فنی، تیم را به جایگاه اصلی خود بازخواهم گرداند.

او ادامه داد: معتقدم بازیکنانم همچنان شکست در بازی قبلی را فراموش نکرده بودند و در بازی با سپاهان اشتباهات مکرر فردی داشتیم و فرصت‌های گلزنی را در اختیار تیم سپاهان قرار دادیم. این برد را به اعضای تیم سپاهان تبریک می‌گویم.

ربیعی درباره تاثیر آنالیز دقیق سپاهان از مس رفسنجان و نبود چندین بازیکنش در این بازی گفت: وقتی تیمی در یک بازی چندین گل دریافت می‌کند و شکست می‌خورد نمی‌تواند از خود دفاع کند و بر اثر اشتباهات فردی بازیکنان ما بود که تیم سپاهان به گل رسید. هیچ بازیکنی از اشتباه کردن  راضی نیست و این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد.

او ادامه داد: چندین بازیکن تیم ما مصدوم هستند. محمد انصاری با مصدومیت به تیم مس رفسنجان نیامده است، می‌توانید از مربیان تیم پرسپولیس سوال کنید.  مصدومیت قدیمی او از ناحیه زانوی چپ بوده است و در اولین بازی که برای تیم مس  انجام داد از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد و  از هفته آینده می‌تواند در تمرینات شرکت کند. مسیح زاهدی را به دلیل ۴ کارته شدن، کریم زاده و طرهانی را هم به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار نداشتیم. ما در جام حذفی۱۲۰ دقیقه در مقابل سپاهان عملکرد خوبی داشتیم و مغرور نشدیم و مطمئنا از این شکست سنگین هم نا امید نخواهیم شد. اگر هر تیمی در مقابل سپاهان دچار اشتباه شود به سنگین‌ترین حالت مجازات خواهد شد.

او تصریح کرد: تیم مس رفسنجان که اولین فصل حضور خود را در لیگ برتر فوتبال کشورمان تجربه می‌کند، در مقطعی هم در میان ۴ تیم اول جدول قرار گرفتیم و دلیلش هم به تعویق افتادن بازی چند تیم بود، اما توانایی های خود را ثابت کرده ایم. من در نیم فصل اول لیگ برتر هم گفته ام که هدف اصلی ما در تیم مس رفسنجان ثبات است. ما با مشقت تیم را به لیگ برتر آورده ایم و قطعا مس را در لیگ برتر حفظ خواهیم کرد و با جایگاهی شایسته لیگ برتر را تمام خواهیم کرد. ما باید چندین سال در لیگ برتر ثبات داشته باشیم تا به ۶ تیم اول لیگ برسیم، و در حال حاضر فقط به آرامش احتیاج داریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار