تشکیل جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در پی افزایش فشارها برای آتش‌بس

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در پی افزایش درگیری‌ها و فشار‌ها برای قبول آتش بس و توقف حملات جلسه‌ای برگزار می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بعد از ظهر روز یکشنبه برای بحث در مورد ادامه عملیات در نوار غزه در میان فشار‌های بین المللی برای آتش‌بس جلسه‌ای برگزار می‌کند.

روز شنبه مقامات ارشد نظامی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار دادند تا بر روی دستیابی به آتش‌بس که به حملات ارتش رژیم صهیونیستی پایان می‌دهد، کار کنند.

همچنین روز یکشنبه، شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار است جلسه‌ای اضطراری برای بحث در مورد تشدید درگیری‌ها در نوار غزه برگزار کند.

نماینده دولت بایدن روز جمعه وارد قدس اشغالی شد تا مذاکراتی با هدف یافتن راهی برای پایان به این درگیری‌ها را آغاز کند.

نتانیاهو شنبه شب در یک سخنرانی ویدئویی تنها یک ساعت قبل از آغاز حملات سنگین موشکی مقاومت، خطاب به رهبران حماس مدعی شد: «هیچ کس در امان نیست. این عملیات نظامی تا زمانی که ما به اهداف خود برسیم ادامه خواهد یافت.».

اما مقامات نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند که ادامه این حملات می‌تواند منجر به اشتباهی شود که این رژیم را به درگیری گسترده تری از جمله حمله زمینی در نوار غزه سوق دهد.

جنگنده‌های رژیم صهیوینستی منازل مسکونی را هدف می‌گیرند. در یک حمله به اردوگاه پناهجویان، ده نفر از جمله هشت کودک شهید شدند. ارتش این رژیم ادعا کرد که این ساختمان به عنوان زیرساخت حملات تروریستی استفاده می‌شده است.

رژیم صهیونیستی در وحشیانه‌ترین اقدام خود، روز گذشته با استفاده از پهپاد، «برج الجلاء» که محل استقرار خبرگزاری‌های بین‌المللی همچون آسوشیتد پرس و شبکه الجزیره بود را بمباران و تخریب کرد. این اقدام واکنش کشور‌های مختلف را به دنبال داشت.

این رژیم در پاسخ به انتقادات گفت که به غیرنظامیانی که در ساختمان بودند هشدار و زمان کافی برای تخلیه ساختمان را داده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۱۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد : بسم رب الشهداء و الصدیقین :
درود و خداقوت بر دالاور مردان مرد مجاهدین فلسطینی ، تل آویو و دیگر شهرهای صهیونیستی را از ساحل تا بلندیهای اشغال شده را شخمش بزنید با انواع و اقسام موشکهاتون حیدروار خیبرکششون کنید نفس برشون کنید مجال تصمیمگیریرو ازشون بگیرید پراکنده و فراریشون بدهید با حملات پی در پیتون پیروزی و فتح بزرگ نزدیک است همه جهان اسلام ناب محمدی ص باید حمت و همکاری و یاری رسانند فلسطینیان مظلوم را از هر لحاظ صدیق شهید فرمانده مقاومت اسلامی جهان اسلام ناب محمدی ص سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمود شروع جنگ با شماست ولی خاتمه و فتحش با ماست هرگز کوتاه نیایید و تعامل و صلح و آتش بس نکنید با صهیونیستها منسجم و پر قدرت و با اقتدار تا آخرش که فتح بزرگ است ادامه دهید که خداوند جل جلاله با امت مستضعفین مومنین فلسطینی است که بیش از 70 سال است ظلم و ستم و تحقیر و تبعیضگری و شکنجه گری و قتل عام و آوارگی و ویرانی و خاری و خفت و ذلت را از طرف صهیونیستهای اشغالگر جنایتکاران نکبت تحمل کرده ند دیگر صبر و تحمل و پذیرش ذلت بس است هیهات مناالذله ای فلسطینیان از سر تا سر جهان به یاری برادرانتان در فلسطین بشتابید مرزها را بشکنید و وارد فلسطین شوید ای امت واحده رسول الله ص بپا خیزید که پیروزی و فتح بسیار نزدیک است . سکوت و نشستن هر مسلمان خیانت است به قرآن و اسلام ناب محمدی ص . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار