همزمان با هفته ارتباطات؛

۶۸ پروژه مخابراتی در یزد به بهره برداری می‌رسند

مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: ۶۸ پروژه مخابراتی و همراه اول در استان با اعتباری بالغ بر ۳۴۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا زارع مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: همزمان با هفته ارتباطات ۶۸ پروژه مخابراتی و همراه اول در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۳۴۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسند.

او افزود: طرح‌های یاد شده در حوزه همراه اول شامل تاسیس ۵ سایت BTS تلفن همراه، ۱۸ تکنولوژی و افزایش تکنولوژی در ۱۲ سایت BTS موجود می‌باشد.

مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: تاسیس، توسعه و یا جایگزینی کافونوری به جای سوییچ در ۲۲ مرکز، اجرای فیبرنوری و شبکه کابل مسی در مراکز، ایجاد بستر تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما در شهر‌های میبد و یزد و توسعه ظرفیت سوئیچینگ از پروژه‌های قابل بهره برداری در هفته ارتباطات می‌باشد.

زارع توسعه تجهیزات اینترنت پرسرعت خانگی در سطح استان، ایجاد بستر ارائه سرویس سورینو در شهرستان‌های اشکذر و یزد، افزایش ظرفیت زیرساخت داخل استانی در ۳ مسیر و افزایش ظرفیت پهنای باند تجهیزات دیتای کافونوری را از دیگر طرح‌های این هفته بر شمرد.

او تصریح کرد: ۳۶۴ طرح مخابراتی از هفته ارتباطات سال ۹۹ تا هفته ارتباطات امسال با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۹۵ میلیارد تومان در استان یزد مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار