برگزاری انتخابات از ۳۰ نقطه استان بوشهر زنده پخش می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: برای نخستین بار، ۲۸ خرداد، برگزاری انتخابات از ۳۰ نقطه استان به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، سید حسین ناظر مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر امروز در آیین رونمایی از عملیات ویژه رسانه ای انتخاباتی که با حضور استاندار بوشهر در صداوسیما برگزار شد، بیان کرد: با تلاش همکاران و تامین زیرساخت‌های لازم، نحوه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، از ۳۰ نقطه استان به صورت زنده پخش خواهد شد.

او با اشاره به اجرای ۷ مرحله عملیات رسانه‌ای انتخاباتی در صدا و سیمای مرکز بوشهر، افزود: این عملیات‌ از ۱۵ آبان آغاز شده است و تا ۵ روز بعد از برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با بیان اینکه ۷۲ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی در این مرکز تهیه شده است، ادامه داد: این برنامه‌ها شامل ۴۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی،۳۰ هزار دقیقه برنامه تلویزیونی و ۲ هزار دقیقه برنامه خبر و فضای مجازی است.

ناظر، با اشاره به اجرای ۵۰ طرح نظرسنجی در استان بوشهر، عنوان کرد: نظرسنجی‌ها با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در شهر‌ها و روستا‌ها در حال اجرا هستند.


بیشتر بخوانید


او گفت: دو ویژه برنامه انتخاباتی نیز در صداوسیمای مرکز بوشهر اجرا می‌شود؛ یکی به نام «کشتی انتخابات» که با استقرار یک فروند کشتی در ساحل بوشهر اجرا خواهد شد و دیگری با عنوان «زیر پرچم» پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تاکید بر تولید و پخش بیش از ۴۰ مستند رسانه‌ای با عنوان کارنامه، گفت: یک مستند ۳۰ دقیقه‌ای نیز با همین عنوان در خصوص عملکرد دولت ۸ ساله آماده پخش است.

ناظر امیدافزایی، انعکاس خدمات دولت به مردم و رعایت کامل بی طرفی سیاسی را از جمله اهداف رسانه ملی در ویژه برنامه‌های انتخاباتی اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.