استاندار خراسان رضوی :

ورزش خراسان رضوی نیاز به حمایت‌های زیرساختی دارد

استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی استعداد بالایی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد که باید از این استعداد‌ها حمایت‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در دیدار با رئیس فدراسیون دو و میدانی با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی دو‎‌ومیدانی در ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: برگزاری این مسابقات با وجود محدودیت‌ها و قوانین سخت به‌خصوص محدودیت‌های کرونایی در مشهد اقدام بسیار بزرگی بود.

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی نیز با قدردانی از استاندار خراسان رضوی در حمایت از برگزاری مسابقات بین المللی این رشته در ورزشگاه امام رضا (ع)، گفت: این مسابقات بعد از انقلاب برای اولین بار در ایران به میزبانی مشهد مقدس و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

او افزود: با توجه به شرکت چندین دونده از کشور‌های مختلف، برگزاری این مسابقات موجب شد ضریب اطمینان برای کشور در مدیریت و برنامه ریزی مسابقات بین‌المللی فراهم شود.


بیشتر بخوانید


رئیس فدراسیون دو و میدانی  ادامه داد: برگزاری مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع) در بخش بانوان از دیگر نکات حائز اهمیت این رویداد ورزشی بود.

صیامی بیان کرد: این مسابقات برای بالا بردن امتیاز و به دست آوردن سهمیه المپیک برای ورزشکاران مهم بود.

او تصریح کرد: تمامی ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات دو و میدانی واکسن کرونا زده بودند و از همه آنان تست کرونا گرفته شد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی تأکید کرد: در این مسابقات ورزشکاران از ۹ کشور حضور داشتند که شامل ۶۰ مهمان خارجی می‌شد.

مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع) فروردین امسال در ۲ بخش بانوان و آقایان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.این مسابقات که در تقویم فدراسیون جهانی دو و میدانی ثبت شده، برای ورزشکاران حاضر در آن دارای امتیاز برای انتخاب المپیکی است.

 

 

انتهای پیام//ر.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار