۱۱ قربانی طی ۸ ساعت خونین در تیراندازی‌های نیویورک

به گفته رسانه‌های آمریکایی، تیراندازی‌های ادامه‌دار در نیویورک طی ۸ ساعت ۱۱ نفر کشته و زخمی بر جای گذاشته است

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک پست، شنبه شب یک نفر در حوالی ایستگاه اتوبوس در منهتن مورد اصابت گلوله قرار گرفت. طبق منابع پلیس، او یازدهمین قربانی تیراندازی در سراسر شهر در یک کشتار هشت ساعته در یک شب بوده است.

به گفته پلیس نیویورک، یک زن و مرد در حین مشاجره در یک فروشگاه بودند که ناگهان به شاون اسپنسر ۴۱ ساله شلیک کردند.

در پی این حادثه عبدالله دیالوند، ۲۵ ساله و توانیا توماس، ۲۷ ساله پس از کشف اسلحه از سوی پلیس بازداشت شدند.

چند ساعت قبل از این، در یک حادثه تیراندازی در برانکس نیویورک، پنج نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که یکی از آن‌ها بر اثر جراحات وارده کشته شد و بقیه مجروحین به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته منابع خبری، همان شب در جای دیگری از نیویورک، دو نوجوان در ایستچستر هدف اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند.

در یک مورد دیگر یک مرد پس از اصابت گلوله در خیابان دانشگاه مجروح و به بیمارستان منتقل شد و قربانی دیگر در خیابان دکاتور، درست در چند قدمی دانشگاه فوردهام، مورد اصابت گلوله قرار گرفت. همان شب در جایی دیگر از نیویورک، یک زن پس از شلیک مجروح شد.

همه این حوادث در یک شب و بین ساعات ۴ بعد اظهر تا ۱۱ شب اتفاق افتاده است.

با نزدیک شدن به بازگشایی کامل شهر نیویورک و برداشته شدن قرنطینه، برخی از مقامات نگران هستند که افزایش این نوع خشونت‌ها می‌تواند در جذب توریست تاثیر منفی داشته باشد.

رؤسای پلیس شهر نیویورک قبلاً اصلاح قانون وثیقه را که سال گذشته به اجرا درآمد، عامل بازگشت مجرمان به خیابان‌ها می‌دانند، اما شواهد کمی وجود دارد که افراد آزاد شده از زندان در پشت جنایات جدید باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار