زنی که پیش از مرگ برای خودش مراسم تشییع جنازه برپا کرد!

اقدام عجیب یک زن میانسال در برپایی مراسم تشییع جنازه نمادین برای خودش به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید کمتر کسی پیدا شود که درباره مرگ خود نیندیشیده باشد. اینکه چطور خواهد مرد و چه کسانی برای مراسم تشییع جنازه او حاضر خواهند شد و از این قبیل پرسش ها. اما در حالی که فکر کردن به مرگ یک امر کاملا طبیعی است، یک زن میانسال که ظاهرا این موضوع خیلی بیشتر ذهنش را درگیر کرده بود تصمیم گرفت تا قبل از مرگش یک مراسم تشییع جنازه برای خود برپا کند. با این تفاوت که او هنوز نمرده و کاملا زنده است.

در حقیقت «مایرا آلونزو» که مشتاق بود بداند مردن چه احساسی دارد از خانواده و اقوامش درخواست کرد تا در مراسم تدفین غیرواقعی او شرکت کنند؛ مراسمی که در آن او با اجاره یک تابوت در آن دراز کشید و وانمود کرد که مرده است. در این مراسم که در ماه آوریل برگزار شد این زن ۵۹ ساله اهل جمهوری دومینیکن لباس سفید بر تن کرد و حتی در سوراخ‌های بینی خود پنبه قرار داد تا این مراسم کاملا طبیعی به نظر برسد. در این مراسم حاضران در حالی که در بالای تابوت او ایستاده بودند چنین وانمود کردند که در یک مراسم واقعی شرکت کرده اند.


بیشتر بخوانید


در ویدئویی که از این مراسم عجیب منتشر شده تعدادی از حاضران را در بالای سر مایرا نشان می‌دهد. خانم مایرا برای برپایی مراسم تشییع جنازه نمادین خود ۱۰۰۰ دلار هزینه کرد. رویای مایرا به حقیقت پیوست و او پیش از مرگش برای خود یک مراسم تشییع جنازه برپا کرد. اگرچه شاید در نگاه نخست برپایی چنین مراسمی کمی خنده دار به نظر برسد، اما شاید او این هشدار را به همه داد که مرگ از همه چیز به ما نزدیک‌تر است و پیش از مرگ خود یا از دست دادن عزیزانمان باید فرصت‌ها را غنیمت بشمریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
چقدرم به خودش رسیده خودشو خوشگل کرده حالا اینا چرا اینقدر هم همه میکنن نکنه میخوان زنده بگورش کنند