رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام خبر داد؛

خدمت بی منت پزشکان جهادگر زیر آسمان مناطق محروم و مرزی صالح آباد

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: اردوی جهادی پزشکان متخصص و دندانپزشک در صالح آباد با هدف ارائه خدمات به مردم کم برخوردار این منطقه مرزی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده تیمی شامل پزشکان متخصص داخلی، اطفال، دستیاران و دندانپزشکان تا ۲۸ اردیبهشت ماه در شهرستان صالح آباد حضور دارند . چهار یونیت ،یک یونیت سیار و کانکس از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دانشکده علوم پزشکی تربت جام به تیم دندانپزشکی جهادی تحویل شد .

او افزود:در این میان انجام ختنه در کودکان از سوی پزشک متخصص اطفال انجام و غربالگری توسط پزشکان عمومی و متخصص داخلی نیز انجام شد، همچنین بیماران شناسایی شده توسط رابط شبکه بهداشت و درمان شهرستان معرفی و پیگیری لازم انجام می شود.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ضمن تشکر و قدردانی از حضور پزشکان ادامه داد: مردم روستا‌های مرزی و محروم منطقه قدردان این خدمات رسانی هستند زیرا که این خدمات رسانی دغدغه‌ی بسیاری از افراد نیازمند به خدمات بهداشتی و پزشکی را کم کرده و باری از دوش این خانواده‌ها برداشته شده است.

محمد افکار بیان کرد:از مهمترین اهداف برگزاری اردوی جهادی پزشکان متخصص و دندانپزشک تیم زندگی خوب در شهرستان صالح آباد خدمت به مردم و ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان است. اجرای این برنامه‌ها تدبیر هوشمندانه‌ای از سوی جامعه پزشکی است  زیرا که انجام این امر موجب افزایش امید در جامعه به ویژه مردم محروم منطقه خواهد شد.

انتهای پیام//ز. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.