کشف زمین‌خواری ۶۸۵ میلیارد ریالی در شوط

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: پرونده زمین‌خواری ۶۸۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریالی در شهرستان شوط شناسایی و کشف شد.

سردار سرتیپ دوم مسعود خرم‌نیا فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر تصاحب و تملک حریم و بستر مسیل مرکزی این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او اضافه کرد: در این زمینه ضمن فعال سازی منابع خبری و انجام استعلام لازم از ادارات مربوطه اداره آب و شهرداری مشخص شد که سیلاب مرکزی این شهرستان دارای یک مسیر فرعی بوده که در نزدیکی میدان پنج راه از مسیل اصلی جدا و پس از طی چند کیلومتر به مسیل اصلی ملحق شده است.

سردار خرم نیا ادامه داد: در بررسی ماموران انتظامی مشخص شد که بستر و حریم مسیل فرعی توسط فردی به هویت معلوم ضمن تملک مسیل اقدام به مصالحه آن با شهرداری وقت شوط کرده و شهرداری بدون هیچگونه استعلام مالکیت و یا اخذ اوراق مالکیت و استعلام از اداره آب و منابع طبیعی اقدام به مصالحه با این فرد کرده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: طبق نظریه کارشناسی ارائه شده توسط اداره آب این شهرستان، متهم پنج هزار و ۸۶۲ متر مربع به ارزش تقریبی ۶۸۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از مسیر را تملک کرده است.

سردار خرم نیا افزود: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و تحویل مقام قضایی شده و در شعبه بازرسی در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.