ضجه‌های رسانه‌ای نتانیاهو/ هیچ جنگی منصفانه‌تر از این نبوده است!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تاکید بر منصفانه خواندن کشتار کودکان و زنان فلسطینی، مدعی شد: ما تنها اهداف نظامی را در نوار غزه هدف قرار می‌دهیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی تلویزیونی کشتار کودکان و زنان فلسطینی در نوار غزه، را امری منصفانه دانست و گفت: هیچ جنگی تاکنون منصفانه‌تر از این جنگ و رویارویی نبوده است.

وی که از حجم عملیات‌های راکتی و موشکی گروه‌های مقاومت شوکه شده است، ادامه داد: آن‌ها در تعطیلات به ما حمله کردند و کودکان ما را کشتند.

نتانیاهو در ادامه به تماس تلفنی که ساعاتی پیش با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا داشت اشاره کرد و گفت: کشور‌های مختلفی همچون آمریکا، اتریش، اسلواکی، جمهوری چک با تل آویو ابراز همدردی کرده و حمایت خود را اعلام کرده اند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تاکید بر اینکه آن‌ها می‌دانند که ما منصفانه می‌جنگیم، گفت: اسرائیل تنها اهداف نظامی را در نوار غزه هدف قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: اسرائیل با قدرت به مبارزات خود ادامه می‌دهد تا حماس بار دیگر درباره حمله به تل آویو فکر کند.

وی بار دیگر تهدید‌های پوشالی علیه گروه‌های مقاومت فلسطین را تکرار کرد و گفت: عملیات در غزه هنوز تمام نشده و تا زمانی که نیاز باشد، ادامه پیدا می‌کند.

نتانیاهو در ادامه از حملات به فلسطینیان در شهر‌های اشغالی، حمایت کرد و گفت: من هر اختیاری که لازم باشد را به پلیس و شاباک می‌دهم تا هر کاری که می‌توانند در جهت بازگرداندن نظم انجام دهند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: هر کسی مانند تروریست‌ها رفتار کند، با او مانند تروریست رفتار می‌شود.

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا، روز شنبه در مکالمه‌ای با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر صهیونیست‌ها، درباره حملات رژیم اشغالگر در نوار غزه بحث و از شمار قربانیان غیرنظامی این حملات ابراز نگرانی کرد.

نتانیاهو نیز در پاسخ به بایدن مدعی شد تمام تلاش خود را برای محافظت از شهروندان خواهد کرد. همچنین نخست‌وزیر صهیونیست‌ها در این مکالمه بایدن را در جریان اقدامات آتی رژیم صهیونیستی نیز قرار داده است.

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد: «نتانیاهو با بایدن تماس گرفته و گفت اسرائیل علاقه‌ای به زخمی شدن غیرنظامیان در غزه ندارد.»

طی روزهای اخیر، حملات گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری با پاسخ‌های کوبنده گروه‌های مقاومت فلسطین مواجه شده است و پیام‌های هشدار فرماندهان مقاومت به صهیونیست‌ها در دفاع از ملت مظلوم فلسطین تا پای جان، موجی از ترس و وحشت را میان صهیونیست‌ها برانگیخته است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: نتانیاهو ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار