اولویت قرار دادن خبرنگاران و اصحاب رسانه جهت دریافت واکسن کرونا

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمانشاه در دیدار با رئیس شورای اطلاع رسانی استان خواستار در اولویت قرار دادن خبرنگاران و اصحاب رسانه جهت دریافت واکسن کرونا شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، وحید نیشابوری مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمانشاه با اشاره به قرار گرفتن رسانه‌ها در گروه اول مشاغل که باید حتی در وضعیت قرمز کرونایی به فعالیت خود ادامه دهند، گفت : با توجه به ضرورت شغلی و حضور مستمر خبرنگاران در برنامه‌های مختلف جهت تهیه خبر و گزارش و ارتباط نزدیک با آحاد جامعه و بخصوص کانون‌های پر ریسک ابتلا به کرونا، امکان سرایت و درگیری همکاران رسانه‌ای به بیماری کرونا بسیار زیاد است.

او گفت : این شرایط می‌طلبد تا با قرار دادن این صنف در اولویت گروه دوم دریافت واکسن کرونا، ضمن حفظ سلامت خبرنگاران، بتوانند به انجام رسالت خطیر خود بپردازند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمانشاه ابتلای بسیاری از اهالی رسانه به کرونا و درگذشت تعدادی از خبرنگاران ناشی از این بیماری را گواه پرریسک بودن شغل خبرنگاری دانست و افزود: به همین دلیل از ستاد کرونا تقاضا داریم نسبت به در اولویت قرار دادن همکاران رسانه‌ای جهت دریافت واکسن کرونا پیگیری‌های لازم انجام گیرد.

حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس شورای اطلاع رسانی استان با تاکید بر اهمیت کار خبرنگاران و رسانه‌ها گفت: با توجه به حضور خبرنگاران در جلسات و مناسبت‌های مختلف و امکان درگیر شدن با این بیماری لازم است این صنف در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند.

او افزود: با توجه به ماهیت کاری فعالان این عرصه و ضرورت حضور در اماکن پرریسک، این درخواست در ستاد کرونای استان مطرح و به صورت پیشنهاد ویژه برای ستاد ملی ارسال خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار