متخصص دفاع موشکی آمریکا؛

گنبد آهنین تنها ۵ درصد از موشک‌ها را رهگیری می‌کند

یک استاد آمریکایی متخصص در زمینه دفاع موشکی معتقد است سامانه گنبد آهنین کارایی لازم را آن طور که صهیونیست‌ها ادعا می‌کنند، ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صابرین نیوز، یک متخصص آمریکایی دفاع موشکی کارآمدی سامانه دفاع موشکی صهیونیست‌ها موسوم به گنبد آهنین را زیر سوال برد.

در بحبوحه دور تازه درگیری‌ها در اراضی اشغالی و ناکامی رژیم صهیونیستی در مهار حملات موشکی مقاومت، تئودور پستول، استاد علوم، فناوری و سیاست امنیت ملی در انستیتوی فناوری ماساچوست گفت هیچ مدرکی وجود ندارد که گنبد آهنین واقعاً کار کند.

متخصص دفاع موشکی و دیگر جنبه‌های جنگ مدرن تاکید کرد طبق برآورد من، گنبد آهنین فقط ۵ درصد راکت‌های شلیک شده به مناطق اشغالی را رهگیری می‌کند.

در دور تازه درگیری‌ها در اراضی اشغالی، رژیم اشغالگر قدس تاکنون ده‌ها ساختمان و خانه را در نوار غزه به ویژه شهر‌های غزه و خان یونس هدف قرار داده و ویرانی‌های زیادی به بار آورده است. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این جنایات صهیونیست‌ها، اراضی اشغالی از جنوب تا شمال را آماج حملات گسترده موشکی و راکتی قرار داده که طی آن چند صهیونیست به هلاکت رسیده، ده‌ها صهیونیست زخمی شده و خسارت‌های سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد شده است. برای اولین بار موشک‌های مقاومت به شمالی‌ترین شهر‌های اشغالی رسیده و آژیر هشدار حتی در الجلیل و مناطق دورتر از آن نیز به صدا درآمده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
از۳۱۰۰ تا راکت فقط۱۵۰۰ تاش خورده به هدف ما بقی خطا رفتن یا هم جزو اون۵ درصد هستن این که چرا فقط نصف راکت ها خورده به خاطر دقت کم راکت های هدایت نشونده است اگه موشک بود الان اسرائیل جر خورده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
حتی یکی از ژنرال های خود صهیونیست ها هم اعتراف کرده گنبد آهنین کارایی نداره
Netherlands
محمد
۱۹:۴۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
از چند هزارتا راکت مقاومت نود درصدش رهگیری شده . فیلم های پخش شده از رسانه های عربی هم این موضوع رو تایید میکنه. اگر پنج درصد بود الان با خاک یکسان بودن یهودی ها
Lithuania
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
سامانه گنبد آهنین 20 پرتابگر (لوله موشک انداز) داره.
سامانه 15 خرداد 4 پرتابگر داره.
اگه گنبد آهنین با 20 پرتابگر در برابر تعداد بالای موشک های مقاومت پاسخگو نیست، پس ما 15 خرداد رو بندازیم دور بهتره.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۱۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
با امید به پیروزی رزمندگان فلسطینی و آزادسازی قدس شریف و کل فلسطین . این آمار 5درصد درست نیست آنگونه که در فیلمهای ارسالی دیده میشه حداقل 50 درصد راکتها رهگیری و نابود میشود . ولی این امر کوچکترین سستی در روحیه رزمندگان ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۳۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر به حرف وامار شما درست باشه الان اسراییل باید با خاک یکسان شده یاشه وهمه مردم اسراییل مرده باشند.
Iran (Islamic Republic of)
omid
۰۹:۵۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
این عدد درست نیست، بیشتر از این اعداد را خنثی می کند. باید بین راکت و موشک تفاوت قایل شده در مورد راکت، بیش از نصفی از آنها را خنثی می کند
-
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
ظاهرا اطلاعات شما از توان نظامی اسرائیل از کارشناس دفاع موشکی امریکایی بیشتر است !! دستپاچه گی شما در پوشاندن عیوب دشمن درجه یک ایران یعنی اسراییل قابل درک نیست مگر اینکه کشته و مرده رژیم جعلی و وکودک کش اسراییل باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا مرغ ارزون میشه؟!!
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۲۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه فقط 5 درصد رو بزنند که هزار تا راکت می خوره تو سرشون .همون 90 درصد رهگیری منطقی تره.
آخرین اخبار