جزای میلیاردی متخلفان طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: واحد‌های متخلف در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، هوشنگ محمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: در ماه مبارک رمضان ۸۷ اکیپ گشت مشترک، متشکل از رئیس شعبه سیار و نماینده اجرای احکام تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های نظارتی ذی ربط، بازرسی و نظارت ویژه‌ای را به طور گسترده در سطح استان انجام دادند.

وی اضافه کرد: بیشترین بازرسی‌ها ازکالا‌های اساسی مورد نیاز مردم از جمله مرغ، روغن، قنادی‌ها (زولبیا و بامیه)، مراکز عرضه حلیم و آش، پزندگی‌ها و همچنین رستوران‌ها و مراکز بین راهی انجام و ۴۵۷ پرونده دراین زمینه تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: با توجه به شیوع کرونا با واحد‌های صنفی که تخلفات بهداشتی داشند بلافاصله برخورد جدی شد.

محمدی افزود: همچنین حضور در جلسات با دستگاه‌های متولی تنظیم بازار، استقرار شعب ویژه رسیدگی طرح ضیافت و اختصاص شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های مهم طرح ضیافت خارج از نوبت از جمله اقدامات انجام شده در این ضیافت ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین با بیان اینکه میزان محکومیت واحد‌های متخلف بیش از یک میلیاردو ۷۰۰ ملیون ریال بوده است، عنوان کرد: این بازرسی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان به طور ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قزوین قرار داشت و بعد از این ماه مبارک به فراخور وضعیت، گشت‌های مشترک با سازمان‌های متولی امر بازرسی توسط تعزیرات حکومتی در سطح استان به صورت مستمر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.