آغاز برگزاری رویداد‌های مجازی در مرکز نوآوری دیجیتال شرق کشور

پخش رویداد‌های مجازی در استودیوی مرکز نوآوری دیجیتال در شرق کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با راه اندازی سامانه رویدادآنلاین نیتک در بزرگ‌ترین استودیو تصویری شرق کشور امکان پخش زنده رویداد‌های مجازی در بستر‌های مختلف اینترنتی با امکانات تخصصی صدا و تصویر و بالاترین کیفیت پخش زنده اینترنتی فراهم شد.


حمیدرضا بحرینی مدیر مرکز نوآوری محتوای دیجیتال در مشهد گفت: با شیوع ویروس کرونا یکی از روش‌های نوین برگزاری مراسم، جشنواره‌ها و نشست‌های تخصصی، برگزاری آن در قالب رویداد‌های آنلاین است.


او افزود: در کشور ما اکثر رویداد‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شوند و همین حضوری بودن مانع بزرگی برای برگزاری رویداد در این ایام است و بستر سامانه رویداد آنلاین نیتک می‌تواند کمک موثری برای استفاده از این فرصت باشد.


بیشتر بخوانید



مدیر مرکز نوآوری محتوای دیجیتال دیجیتال در مشهد استفاده از جمع آوری داده برای شناخت هرچه بیشتر مخاطبان و در نتیجه بهبود و گسترش رویداد را از امکانات این سامانه خواند و ادامه داد: هنگامی که افراد آنلاین هستند، فهمیدن اینکه چه کسی به چه چیزی علاقه بیشتری نشان می‌دهد بسیار ساده‌تر است. تمام اطلاعات مربوط به شرکت کنندگان، این امکان را فراهم می‌آورد تا با استفاده از داده‌ها رویدادی باب میل مخاطبان خود برگزار کنید.

بحرینی بستر پخش رویداد‌های آنلاین نیتک را شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، یوتیوپ و آپارات و همچنین سایت‌های اینترنتی معتبر خواند و بیان کرد: این استودیو مجهز به اتاق فرمان، تجهیزات صدابرداری، نورپردازی، شبکه اینترنتی و.. برای ضبط و تولید انواع رویداد‌های تصویری است.

مدیر مرکز نوآوری محتوای دیجیتال نیتک از تجهیز استودیوی نیتک به ویدئووال و دکور‌های مناسب و تجهیزات لازم برای نورپردازی و تصویربرداری را از امکاناتی خواند که در ارتقای کیفی رویداد‌های آنلاین می‌تواند مثمر ثمر باشد.

 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.