۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سروآباد توزیع شد

فرمانده سپاه شهرستان سروآباد گفت: به مناسبت عید سعید فطر ۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان سروآباد توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ محسن ایوانی فرمانده سپاه شهرستان سروآباد اظهار داشت: سپاه شهرستان سروآباد در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به اقشار آسیب پذیر از ویروس کرونا اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی، مواد ضدعفونی، ماسک و بسته‌های غذای گرم در ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر کرد.

او افزود: در این راستا تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته پنج میلیون ریال در مجموع به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان واقعی شهرستان سروآباد که بیشتر در روستا‌های محروم و بزرگ قرار داشتند، توزیع شد.

فرمانده سپاه سروآباد یادآور شد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر تعداد پنج هزار بسته غذای گرم هم با همکاری کمیته امداد امام (ره) شهرستان در بین نیازمندان واقعی توزیع شده است.

سرهنگ ایوانی اضافه کرد: بیش از ۳۰ هزار عدد ماسک و مواد ضدعفونی نیز در بین شهر و روستا‌های تابعه شهرستان به منظور مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامتی افراد جامعه توزیع شد.

او ادامه داد: سپاه پاسداران شهرستان سروآباد از زمان شیوع ویروس کرونا در سطح استان و شهرستان و در راستای تحقق بخشیدن به منویات رهبر انقلاب تاکنون بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی، اقلام بهداشتی، ماسک و بیش از پنج هزار کارت هدیه در بین نیازمندان واقعی شهرستان سروآباد توزیع کرده است.

فرمانده سپاه سروآباد گفت: بسته‌های معیشتی شامل یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی، مرغ، گوشت، انواع حبوبات، روغن مایع و جامد، ماکارونی، خرما و مایع دستشویی بود.

شهرستان مرزی سروآباد با جمعیت بیش از ۵۲ هزار نفری، ۲ شهر و ۷۳ روستا در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.