اپل آماده عرضه ایرپاد ۳ یا ایرپاد پرو ۲ است

آخرین اخبار منتشر شده در فضای مجازی حاکی از عرضه AirPods ۳ شرکت اپل در ۱۸ مه است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، به گفته یک خبرچین در توئیتر به نام لوک میانی، اپل می‌تواند برای رونمایی از نسل سوم ایرپاد هایش تا ۱۸ ماه مه کاملا آماده شود. در ماه مارس، سخنان مینگ چی کو تحلیلگر معتبر TF International، بیان کرد که سری سوم گوشی‌های بلوتوثی استریو بی سیم (TWS) اپل در سه ماهه سوم تقویم که از جولای تا سپتامبر است، به بازار عرضه می‌شوند.

تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که ایرپاد‌ نسل سوم دارای ساقه کوتاه تری نسبت به مدل قبلی است و در عین حال با یک طراحی معمولی، داخل گوش قرار می‌گیرد. این دستگاه یک باتری بزرگتر هم دارد، اگرچه تلفیق فناوری باتری بزرگتر و استفاده از فناوری حذف نویز می‌تواند کار را برای اپل دشوارتر کند.

شایعات درباره ایرپاد ۳ اپل

ایرپاد‌ها امروزه محبوب‌ترین لوازم جانبی موجود برای گوش‌ها هستند. در حال حاضر این احتمال وجود دارد که نسل دوم ایرپاد پرو همزمان با ورود AirPods ۳ وارد بازار شود. با این حال، اعتقاد بر این است که اپل در نصب فناوری حذف نویز در بسته کوچکتر دارای مشکلاتی است، که این به این معنی است که طراحی نهایی دستگاه کمی اغراق آمیز است.

اپل آماده عرضه ایرپاد ۳ و ایرپاد پرو ۲ است

گزارش‌ها حاکی از این است که اپل در حال کار بر روی طرح صوتی پخش با کیفیت بالا است که در کنار انتشار ایرپاد نسل سوم اعلام خواهد شد. اپل ممکن است تا رویداد WWDC در ۷ ژوئن منتظر بماند تا برنامه صوتی با کیفیت بالا را اعلام کند. در همین حال، لوک میانی خاطرنشان می‌کند که AirPods ۳ ممکن است در حال حاضر در آماده باشد و اپل فقط در انتظار انتشار بیانیه مطبوعاتی جدید برای اعلام عرضه دستگاه است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار