استقبال مخاطبان از برنامه‌های رمضانی تولید سیمای مرکز قم

سه برنامه تولیدی سیمای مرکز قم در صدر پربیننده‌ترین برنامه‌های رمضانی در بین شبکه‌های سراسری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قم اعلام کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، سه برنامه تولیدی صدا و سیمای مرکز قم که از شبکه‌های سراسری رسانه ملی پخش شد در صدر پر بیننده‌ترین برنامه‌های ماه رمضان ۱۴۰۰ قرار گرفت.

بر اساس این نظرسنجی حدود ۲۹ درصد مردم در رمضان امسال پای برنامه‌های ترتیل خوانی قرآن کریم سیمای رسانه ملی نشسته‌اند که برنامه ترتیل خوانی حرم حضرت معصومه سلام الله علی‌ها تولیدی سیمای مرکز قم و پخش از شبکه سه سیما با ۱۱.۵ درصد مخاطب در صدر شبکه‌های سیما ایستاد به طوری که شبکه‌های یک و دو سیما به ترتیب انتخاب‌های دوم و سوم مردم در ترتیل خوانی قرآن کریم بوده‌اند.

همچنین بیش از ۲۵ درصد از هموطنان در رمضان ۱۴۰۰ پای سخنرانی‌های مذهبی سیما از شبکه‌های مختلف نشسته‌اند و در این میان سخنرانی‌های حرم کریمه اهل بیت علی‌ها السلام تولیدی سیمای مرکز قم و پخش از شبکه سه با ۱۰.۴ درصد مخاطب در رتبه نخست قرار گرفت. شبکه‌های یک و دو سیما بعد از شبکه سه در رتبه‌های دوم و سوم پخش سخنرانی‌های مذهبی قرار گرفتند.

حدود ۲۶ درصد مردم هم بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات، مناجات خوانی شبکه‌های مختلف سیما را بیننده بوده‌اند که در این میان مناجات خوانی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها تولید سیمای مرکز قم و پخش از شبکه یک سیما بیشترین مخاطب را به خود جذب کرده است؛شبکه‌های سه و دو سیما نیز در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار