اعضای تیم پاورلیفتینگ فارس شناخته شدند

تیم پاورلیفتینگ هیئت بدنسازی استان فارس، نفرات خود برای اعزام به مسابقات لیگ پاورلیفتینگ کشور را معرفی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان فارس گفت: پاورلیفتینگ استان فارس در سال‌های گذشته در همه رده‌های سنی و در تمامی زیر مجموعه‌ها اعم از پرس، دد لیفت و مسابقات کامل پاورلیفتینگ همیشه خوش درخشیده و بهترین مقام‌ها را کسب کرده است؛ بنابراین با توجه به مستعد بودن ورزشکاران این رشته قدرتی، تیم فارس با آماده‌ترین ورزشکاران و به صورت کامل به مسابقات اعزام خواهد شد.

محمدعلی فرهنگ مهر ادامه داد: مسابقات لیگ پاورلیفتینگ کشور، روز‌های دهم و یازدهم خرداد ماه به صورت متمرکز در بابلسر برگزار می‌شود.

او افزود: از شروع فعالیت دکتر عبدالمهدی نصیرزاده در راس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و با نوآوری‌های به وجود آمده، شاهد تغییرات چشم گیری در فدراسیون بوده ایم و با راه اندازی لیگ پاورلیفتینگ، مسلما شاهد روز‌های خوبی برای این رشته ورزشی و همچنین ورزشکان پاورلیفتینگ خواهیم بود.

فرهنگ مهر گفت: سرپرستی تیم بر عهده احمدرضا همایون است و مهدی اورنگ به عنوان سرمربی و امین دهقان به عنوان مربی تیم را همراهی می‌کنند.

ورزشکاران تیم پاورلیفتینگ فارس را در وزن ۵۹ کیلوگرم سمیع الله حسینی و محمد محمودی، در وزن ۶۶ کیلوگرم محمد سلطانی، منصور صحت و محمدجواد زارع، در وزن ۷۴ کیلوگرم احسان رحمانیان و علی تمنادار، در وزن ۸۳ کیلوگرم محسن جهانبازی، در وزن ۹۳ کیلوگرم مصطفی صالح نیا، در وزن ۱۰۵ کیلوگرم حامد روح پرور و علی محمدیان، در وزن ۱۲۰ کیلوگرم پیمان ده بزرگی  و در وزن مثبت ۱۲۰ کیلوگرم نادر محمودی نام برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار