تقدیر رئیس کمیته ملی المپیک از سهراب مرادی

سید رضا صالحی امیری در پیامی از سهراب مرادی ملی پوش وزنه برداری کشورمان برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک توکیو تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در پیامی از رشادت‌ها و تلاش‌های خستگی ناپذیر سهراب مرادی وزنه بردار تیم ملی کشورمان برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک توکیو تقدیر و تشکر کرد. در متن پیام فوق آمده است:

"سهراب مرادی پولادمرد افتخار آفرین و با اخلاق کشورمان به رغم آسیب دیدگی مزمن جهت حضور در بازی‌های المپیک توکیو، دلاورانه باتحمل درد و رنج فراوان پنجه در پنجه پولاد سرد باحریفان سر سخت خود نهاد تا بتواند بار دیگر پرچم پر افتخار میهن عزیزمان را در این میدان بزرگ برافراشته نماید.

سهراب عزیز با تکیه به قدرت لایزال الهی و با ذکر یا علی، تمام همت، قدرت و توان خود را در چله غیرت و مردانگی نهاد و حتی درد مزمن کتف و کمر او هم مانع ازحضورش در این میدان سخت نشد.

بی شک این سرزمین، خاستگاه شیر زنان و دلیر مردانی است که با از خودگذشتگی و جانفشانی بار‌ها و بار‌ها کام ملت را شیرین کردند و در دل این مردم عزیز و قدرشناس جای گرفتند.

یاد و نام سهراب قهرمان وپهلوان نامدار ایران زمین تا ابد بر تارک اذهان مردم نقش بسته و ماندگار خواهدماند.

از خداوند متعال برای بهبودی و سلامتی قهرمان ارزنده کشورمان دعای خیر می‌نماییم و امید واثق داریم بار دیگر شاهد حضور ایشان در عرصه رقابت‌های آسیایی، جهانی و المپیکی باشیم.

وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون وزنه برداری وخانواده بزرگ و فرهیخته ورزش قدردان ستارگان ایران زمین خواهند بود."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار