ترکیه اقدام جامعه جهانی برای جلوگیری از تجاوزات رژیم صهیونیستی را خواستار شد

وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ورود جامعه بین المللی به مناقشه غزه و جلوگیری از موشک باران مناطق فلسطین نشین را خواستار شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، ترکیه خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه شد.

وزارت خارجه ترکیه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای در خصوص آغاز بمباران غزه از سوی رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی و اعلام کرد: نگران هستیم که اسرائیل بمباران غزه با توپ و تانک را آغاز کرده و ما از جامعه جهانی می‌خواهیم که سریع اقدام کند.

حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در غزه و قدس اشغالی و پاسخ کوبنده نیرو‌های مقاومت به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

رژیم اشغالگر قدس تاکنون ده‌ها ساختمان و خانه را در نوار غزه به ویژه شهر‌های غزه و خان یونس هدف قرار داده و ویرانی‌های زیادی به بار آورده است. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این جنایات صهیونیست ها، اراضی اشغالی از جنوب تا شمال را آماج حملات گسترده موشکی و راکتی قرار داده که طی آن چند صهیونیست به هلاکت رسیده، ده‌ها صهیونیست زخمی شده و خسارت‌های سنگینی به دشمن صهیونیستی وارد شده است. برای نخستین بار موشک‌های مقاومت به شمالی‌ترین شهر‌های اشغالی رسیده و آژیر خطر حتی در الجلیل و مناطق دورتر از آن نیز به صدا درآمده است.

کشور‌های غربی و بویژه آمریکا به عنوان حامی شماره یک رژیم صهیونیستی تاکنون از برگزاری نشست شورای امنیت با محوریت غزه ممانعت به عمل آورده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار