ملغی شدن طرح برون سپاری خدمات گازرسانی آوج

طرح برون سپاری خدمات گازرسانی آوج با مکاتبات و پیگیری‌های فرماندار این شهرستان ملغی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، نصرت اله علیرضایی فرماندار آوج گفت: طرح برون سپاری و واگذاری خدمات گازرسانی به شهروندان و ساکنین شهرستان آوج از طریق بخش خصوصی و پیمانکاری به مدت سه سال در شهرستان اجرایی شد.

وی افزود: این طرح انتقادات و نگرانی‌های زیادی را بویژه برای کارکنان ایجاد کرده بود که پس از جلسات حضوری و مکاتبات چندباره فرماندار در نهایت این طرح در شهرستان آوج ملغی و اداره گاز به حالت دولتی و زیر نظر مستقیم شرکت گاز استان درآمد.

فرماندار آوج گفت: براساس این طرح، ارائه خدمات و مدیریت گاز از ورودی شهرستان و در کل شهرستان از ۱۵ اردیبهشت ماه که شامل مدیریت بهر برداری، امداد، گازبانی، امور مشترکین و نصب است زیر نظر شرکت گاز استان و مثل سایر شهرستان‌ها اداره خواهد شد.

علیرضایی افزود: از تاریخ جدید پرسنل و نیرو‌های اداره گاز از تمامی مزایای تامین اجتماعی باضافه حق شیفت، جمعه کاری و تعطیل کاری و سایر مزایا و پاداش‌ها بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار آوج از مساعدت‌ها و همراهی‌های بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان و معاونان وی در پیگیری و تحقق خواسته به حق اهالی و به ویژه کارکنان اداره گاز شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار