هشدار آمریکا به اتباع خود در خصوص سفر به سرزمین‌های اشغالی

آمریکا با صدور بیانیه‌ای به شهروندانش در خصوص سفر به سرزمین‌های اشغالی فلسطین هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خلیج نیوز، وزارت امور خارجه آمریکا دیروز پنجشنبه در پی تشدید درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و غزه، به شهروندان خود در خصوص سفر به این منطقه هشدار داد و از آن‌ها خواست نسبت به سفر خود تجدید نظر کنند.

طی هفته‌های گذشته به دلیل بهبودی شرایط کرونایی، سفر به سرزمین‌های اشغالی از سر گرفته شده بود که با تشدید درگیری‌ها سطح امنیتی بار دیگر کاهش یافت.

پیش از این، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد ۱۲۰ فرد نظامی و غیرنظامی ارتش تروریست آمریکایی را در روز‌های آتی از فلسطین اشغالی خارج خواهد کرد.

حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در غزه و قدس اشغالی در حالی وارد پنجمین روز شده است که رژیم صهیونیستی در اوسط ماه مبارک رمضان اقدام به محاصره مسجد الاقصی و حمله به مسلمانان و مسیحیان شهر قدس کرد. این رژیم علاوه بر فلسطینیان در کرانه باختری، نوار غزه را آماج حملات خود قرار داده و ده‌ها فلسطینی را به شهادت رسانده و زخمی کرده است. شاخه نظامی حماس و دیگر گردان‌های نظامی قدس با حملات شدید موشکی پاسخ اقدامات وحشیانه رژیم منحوس را داده اند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، از زمان آغاز تجاوزات صهیونیست‌ها به غزه، ۱۰۹ تن شامل ۲۸ کودک و ۱۵ زن شهید شده و ۶۲۱ تن زخمی شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار