سرپرست فرمانداری ماهشهر:

سایه حمایت بر سر تیم‌های ورزشی ماهشهر گسترش یابد

بندری با تاکید بر حمایت از تیم‌های ورزشی بندر ماهشهر گفت: انحلال تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام موجب سرخوردگی ورزش‌دوستان شد.

فریدون بندری سرپرست فرمانداری ماهشهر در حاشیه نشست با مدیران و مربیان باشگاه‌های بسکتبال شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد شادی و نشاط در سطح جامعه، ورزش است و موجبات خرسندی و رضایتمندی شهروندان را به همراه خواهد داشت.

او با بیان اینکه وجود تیم‌های ورزشی متعدد در لیگ‌های معتبر و مختلف کشوری از بندر ماهشهر از نقاط قوت و مایه نشاط و شادابی بین جوانان شهرستان بوده است، افزود: قهرمانی‌های تیم پتروشیمی بندر امام در سطح ملی و بین‌المللی در سال‌های قبل، توانسته بود فضای شادی و نشاط و سالم را برای جوانان شهرستان فراهم سازد و منحل شدن آن موجب سرخوردگی هواداران و ورزش‌دوستان شهرستان شد.

بندری در ارتباط با چگونگی حمایت و تقویت تیم‌های باشگاهی بسکتبال شهرستان بیان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته به ویژه از سوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مدیران پتروشیمی منطقه و هلدینگ خلیج فارس، برای اختصاص اعتبار مالی در این زمینه، موافقت‌های ضمنی طی پارسال صورت گرفته و امیدواریم در یک ماه آینده به نتیجه رسیده تا بتوانیم باشگاه‌های ورزشی شهرستان را حمایت و تقویت کنیم.

سرپرست فرمانداری ماهشهر اظهار داشت: همه سعی و تلاش بر آن است که بتوانیم با حمایت از باشگاه‌ها و تیم‌های ورزشی شهرستان، شرایط را برای فعالیت بیشتر و حرفه‌ای‌تر این بخش از جامعه را مهیا ساخته و در نهایت فضای شادی و نشاط و تفریحات سالم را برای جوانان منطقه فراهم کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.