حمله موشکی گروه‌های مقاومت به تل آویو و حیفا + فیلم

گردان‌های مقاومت در غزه، شهر‌های تل آویو و حیفا را موشکباران کردند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی و شهر حیفا را موشکباران کردند.

گردان‌های القسام اعلام کرد که حملات موشکی گسترده‌ای را علیه تل آویو و شهرک‌های اطراف آن در پاسخ به حمله اشغالگران به برج‌های مسکونی انجام داده اند.

در این حملات بیش از ۱۳۰ موشک شلیک شده است. به دنبال این حملات آژیر‌های هشدار در تل آویو و حیفا به صدا درآمدند.

امدادرسانی اسرائیل از زخمی شدن یک صهیونیست در موشکباران تل آویو  و وخامت حال او خبر داد.

یکی از موشک های مقاومت به اتوبوسی در تل آویو اصابت کرد. سامانه موشکی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی از رهگیری تعداد زیادی از موشک های شلیک شده از نوار غزه به تل آویو عاجز ماند.

رسانه های اسرائیلی گزارش دادند مسئولان این رژیم از سطح تنش و موشکباران های حماس غافلگیر شده و انتظار نداشته اند تنش تا این حد به پیش رود.

شبکه 12 اسرائیل گزارش داد تاکنون سه نفر در موشکباران شهر حولون در نزدیکی تل آویو زخمی شده اند. یک ساختمان در شهر حولون با موشک های مقاومت مورد اصابت قرار گرفت.

رسانه های اسرائیلی ازموشکباران فرودگاه بن گووریون خبر دادند.  براین اساس تمام هواپیماهای عازم به فرودگاه بن گوریون مسیر خود را به سمت یونان و قبرس تغییر دادند و پروازها از این فرودگاه تعلیق شد.

رسانه‌های صهیونیستی از کشته شدن دو صهیونیست در تل‌آویو و دو صهیونیست دیگر در گوش دان به دلیل حملات موشکی گروه‌های مقاومت خبر دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بهتر که با خاک یکسان شد فلسطین پیروزست اسراییل نابود ست
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اخبار لحظه به لحظه را چرا برداشتین
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۰۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
حجم آتش موشکهای مجاهدین فلسطینی مظلوم را بسیار تقویتشون کنید پیشرفته تر و بسیار قدرتمندترشون کنید با قدرت آتش افزایی و تخریب بسیار بالا تا به غلط کردن بی افتند و فرار را بر قرار در فلسطین اشغالی ترجیح دهند و گورشون رو گم کنند بروند تا بفهمند هیچ کجای فلسطین اشغالی برایشان امن و امان و پناهگاه خوبی نیست و دیگر جرات نکنند به فلسطینیان و قدس شریف حمله کنند ولی وقتی حجم آتش و قدرت موشکی مجاهدین فلسطینی بسیار ضعیف باشد و قدرت تخریبی و آتش افزایی زیادی نداشته باشد و مجاهدین پیاده نظام حرکت نکنند بعد از موشک باران و اون شهر های اشغالشده را فتح نکنند و تثبیت و پاکسازی نکنند صهیونیستها هم به پناهگاهی امن و امانشون می روند و هیچ وقت فرار را برقرار ترجیح نمی دهند و باز به اشغالگریهاشون و ماندنشون و ظلمها و ستمگریهاشون ادامه می دهند و مداوم تا صد سال و صدها سال آینده همچنان اونها موشکهای قوی به فلسطینیهای مظلوم می زنند و خسارات جانی و مالی فراوانی وارد می کنند و مجاهدین فلسطینی هم موشکهای ضعیف پرتاب می کنند و خسارات ناچیز به صهیونستها وارد می کنند و پیاده نظام مجاهدین فلسطینی هم حمله نمی کند جایی را فتح کند و این چرخه تا هزار سال دیگر هم ادامه خواهد داشته بنظر بنده حقیر کمترین بی سواد وقتی حملات موشکی و پهپادی دحجم سنگین به دشمن می کنید باید لشکرهای پیاده نظام مجاهدین باید پر قدرت و با اراده پولادین اون شهرها و شهرکهای اشغالی شده را یکی پس از دیگری را فتح و تصرف کنند موشک پراکنی بدون فتح کردن دوای درد فلسطینیان مظلوم رنج کشیده ستم کشیده مورد ظلم و تجاوز و آوارگی قرار گرفته نیست الان که شروع کردیت حیدروار خیبر کنشون کنید و صهیونیستها رو به زباله دان تاریخ بشری پرتشان کنید برای همیشه از طولانی شدن جنگ نهراسید که فتح و پیروزی بزرگ بسیار نزدیک است .
افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
و من الله توفیق .
والسلام و صلوات التماس دعا التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۸:۳۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه بمب اتم بزنید کل اسراییل با خاک یکسان بشه همه از دستشون راحت بشن.
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۸:۲۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
این تازه راکت هست!!!
و چنان قدرتی نداره که گنبد پفکی نتونسته رهگیریش کنه!!
انشاا... موشک هی سپاه تل اویو رو با خاک یکسان کنند .
#گنبد_پفکی
#سپاه_موشکی
#مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا اینا نمیمیرن ۱۳۰ موشک چرا ۴ تا مردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
چون شهادت لیاقت میخواد برادر ، و مردم عادی هم که بی گناه باشند قطعا شهید محسوب میشوند ، پس حیفه که همچین افرادی توسط ما به درجات بالا برسند.
نمیدونم شاید هم نظرم درست نباشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
برای اینکه اکثر صهیونیست ها الان تو پناهگاه ها هستند و راکت هم سر جنگی بزرگی نداره که تخریب زیاد ایجاد کنه. همین که این راکت ها به تل آویو دارن می رسند خودش یک دست آورد باور نگردنیه با تحریمی که غزه داره.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ناشناس اول

مردم صهیونیست بی گناه نیستن چون رفتن داخل خاکی که متعلق برای خودشون نیست به زور گرفتن پس تک تک کسانی که اونجا هستن باخاطر پول و زمین های اونجا رفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
با خاک یکسان شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
به امید روزی که هیچ قدرتی نتونه موشک های مارو رهگیری کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
آفرین آفرین دورود بر حمله موشکی گروه های مقاومت اسم رییس شون چی بود اها بنیامین نتایاهو خونشو پیداکنید باراداهای گروه های سپاه مقاومت خونشو نابود کنید که دیگه فلسطین راحت اروم زندگی کنه خدایا کی میشه فلسطین هم مثل ایران عزیز اروم قرار داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تازه اینا راکت بوده و نتونستند با گنبد پلاستیکی رهگیری کنند. موشک سوپرسونیک باشه میخواند چه خاکی تو سرشون کنند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۱۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ماشالا موشک های سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
موشکهای سپاه نیست. راکتهایی هست که خود فلسطینیها درست می‌کنند. سوخت بعضی از این راکتها از مواد شوینده و شکر درست می‌شه و سرعت و دقتی ندارند ولی برای وارد کردن ضرر به سیستم دفاعی اسراییل عالی هستند چون هر موشکی که آبکش آهنی برای دفاع شلیک می‌کنه کلی هزینه داره. اگه موشکهای بالستیک سپاه بود آبکش آهنین اسراییل حتی یه دونشو نمی‌تونست رهگیری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بلهههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
لاصهیونی و لایهودی. پیروز باد لبنان و مقاوم باد فلسطین و زنده باد اسلام
آخرین اخبار