انتخابات ۱۴۰۰ همراه با البرز نشینان

مدیرکل صدا و سیمای البرز ویژه برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیمای البرز را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی صادق مقدسی،  مدیرکل صدا و سیمای البرز با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم در جهت مشارکت در سرنوشت کشور گفت:  هدف انقلاب مشارکت حداکثری مردم است و باید با تمام توان در راستای این هدف تلاش کرد.

مدیرکل صدا و سیمای البرز با اعلام ویژه برنامه‌های صدا و سیما در حوزه‌های رادیو، تلویزیون، خبر و فضای مجازی گفت: سیمای البرز همزمان با انتخابات در سراسر کشور و تا پایان زمان رای گیری با ویژه برنامه انتخاب به مدت ۹۰۰ دقیقه همراه با ارتباط مستقیم با ستاد انتخابات استان و واحد‌های مستقر در شهرستان‌ها همراه البرزی‌ها خواهد بود. همچنین مخاطبان می‌توانند برنامه حق انتخاب را در روز‌های شنبه ساعت ۲۱:۱۵ مشاهده کنندو این برنامه شامل گفتگوی کارشناسی، مستند کوتاه، استندآپ کمدی و گزارش‌های برخط از رای اولی هاست.

مقدسی در حوزه رادیو به ویژه برنامه‌های امضا، پرسمان و نوبت مردم اشاره کرد و گفت: برنامه سازان رادیو با توجه به اهمیت مشورت کردن، روحیه تعاون در جامعه و جایگاه نقش شورا‌های شهر و روستا در اداره‌ی جامعه و خدمت رسانی به مردم، برنامه امضا را تهیه و تولید کرده اند که در روز‌های یکشنبه و پنج شنبه ساعت ۱۳:۳۰ در حال پخش از رادیو البرز است.

او افزود: برنامه پرسمان نیز در قالب میزگرد به ضرورت و اهمیت انتخاب و نقش آن در زندگی می‌پردازد و همراهان رادیو می‌توانند روز‌های یکشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۲ شنونده‌ی این برنامه باشند.

مدیرکل صدا و سیمای البرز گفت: از دیگر تولیدات رادیویی، برنامه ترکیبی نمایشی نوبت مردم با تولید محتوای طنز محلی و برنامه‌های سرگرم کننده و شاد در قالب مسابقه، همچنین پرداختن به موضوع انتخاب و شرح وظایف منتخبان است و به زودی از رادیو پخش خواهد شد.

او افزود: تهیه بسته‌های خبری نیز از فعالیت‌های معاونت خبر صدا و سیما ویژه انتخابات است و در بسته‌ی شنیده‌ها آنچه که در فضای انتخاباتی استان می‌گذرد رصد و به اطلاع شهروندان خوب البرز می‌رسد.

مقدسی گفت: در برنامه هشتگ ۱۴۰۰ با گروه‌های مختلف مردم درباره انتخابات درست و حماسه‌ی حضور گفتگو می‌شود و رصد فضای مجازی استان و جمع بندی خبر‌های انتخاباتی در بسته‌های مجازی که هر هفته تولید و پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای البرز در خصوص نقش معاونت فضای مجازی صدا و سیمای البرز متناسب با فضای انتخابات گفت: تپه‌های ندیده در قالب کمیک استریپ به مدت یک دقیقه و سی ثانیه و به تعداد ۲۰ قسمت با محور قرار دادن منطقه‌ی باستانی (ازبکی ها) در شهرستان نظر آباد که خاستگاه نخسنین خشت خام دنیا به نظر می‌رسد به موضوع انتخاب می‌پردازد همچنین استندآپ کمدی با عنوان گور به گور با موضوع حواشی انتخابات به مدت ۲ دقیقه و در ۳۰ قسمت که در خصوص وعده وعید‌های غیرممکن انتخاباتی توسط کاندیدا‌ها و انتظار مردم از منتخبین در شرایط فعلی جامعه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.