آزمون های دانشگاه پیام نور در بستر فضای مجازی

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه پیام نور تغییر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سجادی رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون های پایانی نیمسال دانشگاه پیام نور به صورت غیر حضوری بدون تغییر در ترتیب برگزاری آن ها، در بازه زمانی اول تا ۲۶ خردادماه برگزار می شود.

سجادی افزود: امکان برگزاری آزمون ها در بسترهای متعدد مورد تایید با هماهنگی اساتید انجام می شود.

او ادامه داد: با توجه به ادامه شرایط ناشی از بیماری کرونا، تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون های الکترونیکی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور انجام شده است.

سجادی گفت: اساتید می توانند برای کاهش بار ترافیکی سامانه های آزمون با هماهنگی و اطلاع رسانی به دانشجویان، آزمون ها در نوبت ها و زمان های هماهنگ شده دیگر، پیش از تاریخ آزمون برگزار کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه آزمون ها صرفا باید از منابع درسی مصوب اعلام شده دانشگاه باشد، افزود: استفاده از سایر شیوه‌ های ارزشیابی برای دروس (گروه درسی) با تعداد دانشجوی کمتر از پنج تن با تشخیص مدرس ذیربط و تایید رئیس استان مجاز است.

او ادامه داد: شرایط آزمون دانشجویان دانشگاه پیام نور در نیمسال جاری نیز مانند ترم های گذشته در نهایت دقت، سلامت، نظم و آرامش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.