جاسوس صهیونیست: اسرائیل باید دیپلمات‌های آمریکایی را اخراج کند

جاسوس رژیم صهیونیستی که در آمریکا زندانی بود خواستار اخراج دیپلمات‌های آمریکایی از اراضی اشغالی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، جاسوس اسرائیلی در آمریکا خواستار اخراج دیپلمات‌های آمریکایی از اراضی اشغالی شد.

جاناتان پولارد، جاسوس صهیونیست در جشن روز بیت المقدس گفت: اگر آمریکا کنسولگری خود را در بیت المقدس به تشکیلات خودگردان فلسطین بازگرداند، اسرائیل باید همه دیپلمات‌های آمریکایی را که در آنجا کار می‌کنند، اخراج  و سازمان ملل متحد را ترک کند.

او گفت: حضور ما در آنجا توهین به نیاکان ما است که برای آمریکا جنگیدند و کشته شدند.

وی گفت: اسرائیل باید دست اردن را از تسلط بر مسجد الاقصی کوتاه کند و خود مسئولیت مراسمات مذهبی در آنجا را برعهده بگیرد.

پولارد با پیشنهاد اینکه تل آویو باید تروریست‌های فلسطینی را به ایرلند بفرستد، درباره مصالحه بین فلسطین و اسرائیل از سوی دیگر کشورها هشدار داد.

جانتان پولارد، جاسوس یهودی اهل آمریکا که به جرم جاسوسی برای این رژیم به حبس ابد محکوم و سی سال در ایالت کارولینای شمالی زندانی شد. او طرفدان زیادی در اراضی اشغالی دارد و از خدمات این جاسوس صهیونیست  تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
پلارد با لو دادن اطلاعات تعداد زیادی از نیروهای اطلاعاتی آمریکا موجب گرفتار شدن اونها به دست سازمانهای اطلاعاتی شوروی سابق و شکنجه و کشته شدن اونها شد ولی بجای اعدام به حبس ابد محکومش کردند و نهایتا ترامپ اونو عفو کرد و با جت اختصاصی شلدون ادلسون به اسراییل فرستاده شد که از طرف نتانیاهو شخصا مورد استبال قرار گرفت. جاسوسانی که اسناد حساس سلاحهای هسته‌ای آمریکا رو به شوروی سابق دادند هم یهودی بودند و جالبه رسانه‌های صهیونیستی در آمریکا دائما از اسراییل به عنوان بهترین دوست و متحد آمریکا یاد می‌کنند. دوست و متحدی که تا حالا بارها دست آمریکاییهای احمق رو گاز گرفته و به کشتی شناسایی یو.اس.اس لیبریتی آمریکا حمله کرده و ۳۴ نفر رو کشته و بیش از ۱۷۰ نفر رو زخمی کرده و بلای ۱۱ سپتامبر رو به سرشون آورده
آخرین اخبار