مهمترین عناوین اقتصادی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰؛

نان سنگک گران نشده است/ یارانه اردیبهشت ماه امشب واریز می‌شود

افزایش قیمت طلا، مالکان فاز ۶ پردیس به حق قانونی خود می‌رسند؟ و سریع‌ترین هواپیما‌های ملخی جهان از اخبار اقتصادی امروز است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین اخبار اقتصادی امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه به شرح زیر است:

قیمت جوجه یکروزه به بالای ۸ هزار تومان رسید
مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: هم اکنون هر قطعه جوجه یکروزه با نرخ حدود ۸ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار عرضه می شود.

پاسخ نوبخت به ادعای تحویل زمین سوخته به دولت بعد
رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به ادعای منتقدان دولت درباره تحویل زمین سوخته به دولت بعد توضیحاتی داد.

افزایش قیمت طلا در بازار‌های داخلی و خارجی
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: امروز هر قطعه سکه با افزایش قیمت مواجه شد و به ۹ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان رسید.

نان سنگک گران نشده است/ قیمت هر قرص نان با آرد دولتی یک هزار و ۸۰۰ تومان
رئیس اتحادیه فروشندگان نان‌ سنگک گفت: اخیرا هیچ افزایش قیمتی برای نان سنگک رخ نداده، اما از دولت خواستاریم تا فکری برای این موضوع کند.

یارانه اردیبهشت ماه امشب واریز می‌شود
یارانه نقدی اردیبهشت ماه طبق روال ماه‌های قبل ساعت ۲۴ امشب به حساب سرپرستان خانواده‌ها واریز می‌شود.

آیا مالکان فاز ۶ پردیس به حق قانونی خود می‌رسند؟
در حالی که بسیاری از مسئولان در شهر پردیس عنوان میکنند که اراضی فاز ۶ جزو منابع طبیعی است، اما بسیاری از مالکان و خریداران این اراضی با سند و مدرک اعلام میکنند که این اراضی دارای سند تک برگ و به صورت قانونی به ما واگذار شده است.

سریع‌ترین هواپیما‌های ملخی جهان + تصاویر
در این گزارش جزئیات مختصری از ۱۰ مورد از سریع‌ترین هواپیما‌های ملخی آورده شده است که می‌تواند برای علاقه‌مندان به صنعت هواپیمایی جذاب باشد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بابا جان مادرتون رسیدگی کنید شرکت کشت صنعت نیشکر میان اب که کنار شرکت هفت تپه است در خوزستان ، قرارداد هایی با کارگران و کارمندان بسته شده که با هیچ حیوانی بسته نشده . مرخصی نداره مزایا هیچ نداره ، طبق قانون کار در کل دنیا به ازای هر ماه 2 روز و نیم باید مرخصی به کارگر داده بشه اینجا 5 ساله مثل حیوان از ما کار میکشن چیزی به نام حق مرخصی اصلا وجود نداره ، روزی که نیایم سرکار نه سابقه رد میشه نه بیمه هیچی ... تو رو به امام حسین رسیدگی کنید تو رو به هر چی می پرستید و قبول دارید رسبدگی کنید . اداره کار با اینا کاری نداره پشت پرده رفیقن فقط خون کارگر مظلوم خوردن خدا این ظلم کثیف کی تموم میشه .. ما آدم هستیم چطور بعد 20 سال بازنشست مگه ما رباط هستیم 20 سال یکسره کار کنیم ؟ تو رو به حضرت عباس برسونید به آقای رئیسی ... بخدا این ظلم کثیف و ناجوانمردانه پایدار نمی مونه
آخرین اخبار