محمدی: فدراسیون فوتبال باید حمایت شود/ به بحث مزایای شغلی و بیمه مربیان توجه نمی‌شود

مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص پروژه مسکن مربیان و شرایط فعلی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه مسکن کانون مربیان اظهار داشت: از مدیران کانون مربیان فوتبال ایران تشکر می‌کنم که به فکر احداث مسکن برای مربیان افتادند. به هر حال از سال‌ها قبل باید برای این تشکل صنفی مزایایی در نظر گرفته می‌شد. مربیان قشر مظلومی هستند. سنوات، بیمه و مزایای شغلی آن‌ها در نظر گرفته نمی‌شود و بیشتر به مبالغ قراردادی پرداخته می‌شود که معمولا مربیان آن را هم به طور کامل دریافت نمی کنند.

محمدی در ادامه گفت: بخش کمی از مربیان قرارداد مالی خوبی دارند. طبیعتا با توجه به وظیفه سنگینی که بر عهده آن‌ها است، باید همین طور باشد. از تیم‌های ملی و باشگاه‌های بزرگ گرفته تا تیم‌های پایه، همه نیاز به یک کانون صنفی مانند کانون مربیان دارند. تعاونی مسکن مربیان می‌تواند امیدوار کننده باشد. امیدوارم در ادامه هم شاهد چنین اقداماتی باشیم. البته این مسکن‌ها تنها برای مربیان نیست. دیگر دست اندرکاران فوتبال و اصحاب رسانه هم می‌توانند از این پروژه استفاده کنند.  

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره شرایط کنونی فدراسیون فوتبال گفت: برای عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم در این مسیر سخت، موفق باشد. اگر فدراسیون کار خود را به خوبی انجام دهد، حال فوتبال ما خوب می‌شود. صعود ۳ باشگاه ایرانی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، جامعه فوتبال را امیدوار کرده است. این روند باید با صعود تیم ملی به جام جهانی قطر تداوم پیدا کند.  

او افزود: اکنون همه باید به عزیزی خادم کمک کنند تا کَشتی فوتبال به ساحل امن خودش برسد. اگر هم کسی انتقادی دارد، باید منصفانه و بدون غرض ورزی آن را بیان کند.  

محمدی در خصوص توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال از سوی شرکت شستا گفت: به اعتقاد من این ماجرا یک دعوی سیاسی است و چارچوب مشخصی ندارد. دوستان در فدراسیون یک حرف می‌زنند و مسئولان شرکت شستا یک حرف دیگر. به نظر من این موضوع به حکمیت نیاز دارد. شاید بهتر باشد که دولت وارد این پرونده شود و این مسئله را به خوبی و خوشی به پایان برساند. نمی‌دانم چرا دولت دست روی دست گذاشته و کاری انجام نمی‌دهد.


بیشتر بخوانید


او افزود: به هر حال فدراسیون فوتبال مورد اقبال جامعه است. در این مقطع فدراسیون فوتبال باید از هر نظر حمایت شود. ۴۰ سال طول کشید تا ساختمانی در اختیار فدراسیون فوتبال قرار بگیرد و نباید ۴۰ روزه از بین برود.  

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره تساوی شب گذشته تیمش برابر تراکتور تبریز گفت: فکر می‌کنم تیم ما در مسیر خودش قرار گرفته است. چارچوب مشخصی برای بودجه و هزینه کرد باشگاه در نظر گرفته شده که نسبت به باشگاه‌های دیگر پایین‌تر است. با این حال نسبت به خیلی از تیم‌ها شرایط بهتری داریم. به اعتقاد من بازی با تراکتور بهترین عملکرد پیکان در این فصل بود. جا دارد از کادرفنی و بازیکنان جوان تیم که در فصل آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن دارند، تشکر کنم. تراکتور در ۵ بازی آخر خود در لیگ قهرمانان آسیا گلی دریافت نکرده بود، اما از تیم ما گل خورد. تراکتور تنها یک موقعیت داشت و ما چندین موقعیت داشتیم. امیدوارم تا پایان فصل به اهدافی که داریم برسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار