مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام:

حمایت از نخبگان ورزشی نقش مهمی در ترویج نشاط و شادابی شهروندان دارد

علیشائی گفت: توجه به همگانی کردن ورزش و حمایت از نخبگان ورزشی نقش مهمی در سلامت جامعه و ترویج نشاط و شادابی در بین شهروندان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، در مراسمی با حضور مظفر علیشائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان رشته وزنه برداری استان ایلام تجلیل شد.

مظفر علیشائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در آیین تجلیل از وزنه برداران مدال آور استان ایلام با اشاره به افتخارات این ورزشکاران در میادین ملی و بین المللی، گفت: توجه به همگانی کردن ورزش و حمایت از نخبگان ورزشی نقش مهمی در سلامت جامعه و ترویج نشاط و شادابی در بین شهروندان دارد.

او در ادامه با اشاره به درخشش وزنه برداران ایلامی همچون علی هاشمی و علیرضا لطفی در میادین آسیایی و جهانی، اظهار کرد: طی امسال با تخصیص اعتبارات و نوسازی اماکن ورزشی بدنبال نخبه پروری برای حضور جدی‌تر در میادین جهانی وزنه برداری هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام به توسعه ورزش بانوان این استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: بانوان وزنه بردار ایلامی نشان دادند از امید‌های کسب افتخار در میادین ملی و بین المللی هستند که باید به آن‌ها توجه ویژه شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.