شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل پخش شعارهای تمسخر آمیز

باشگاه پرسپولیس بابت پخش شعار‌های تمسخر آمیز علیه این باشگاه در ورزشگاه نقش جهان، از سپاهان شکایت می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، طبق قانون سازمان لیگ، تیم میزبان حق دارد در هر نیمه سه مرتبه از بلندگو‌های ورزشگاه خانگی خود، شعار هواداری به مدت سه دقیقه پخش کند تا به بازیکنان انرژی بدهد.

در این قانون به صراحت عنوان شده تیم میزبان حق استفاده از شعار‌هایی در رابطه با تبعیض نژادی و قومیتی یا توهین و تحقیر تیم مقابل و حتی به میان آوردن نام تیم حریف را ندارد.

با این حال در دقایق پایانی نیمه اول، از سوی بلندگو‌های ورزشگاه نقش جهان، شعاری علیه پرسپولیس و حتی استقلال پخش شد که این موضوع بین ۲ نیمه به ناظر بازی اعلام شد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم، این موضوع به شکل دیگری رقم خورد و این بار در شعار مربوط به هواداران سپاهان، واژه‌هایی در جهت تمسخر و تحقیر نام باشگاه پرسپولیس به گوش رسید. اتفاقی که تعجب حاضران در ورزشگاه را در پی داشت.

همان زمان، همراهان پرسپولیس اعتراض خود در مورد شعار‌های در حال پخش را اعلام کردند، اما در کمال تعجب، ناظر بازی اعتقاد داشت این واژه را به گوش خود نشنیده و اگر بشنود، واکنش نشان خواهد داد! البته در پایان بازی از سوی ناظر بازی اعلام شد فرد مورد اعتمادی به او گفته که این شعار‌ها سر داده شد و قابل تشخیص بود.

باشگاه پرسپولیس امروز (دوشنبه) در این مورد، به صورت مکتوب و با ارسال نامه به سازمان لیگ و کمیته اخلاق، شکایت قاطعانه خود را اعلام می‌کند تا مسائل این چنینی با پیگیری باشگاه پرسپولیس برای همیشه در فوتبال ایران ریشه‌کن شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
الان پاپا مسعود همه سپاهانیها رو به رگبار میبنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
هزارن تریبون و رسانه در اختیار پرسپولیس و سوگولی های پایتخته که خیلی وقت ها واقعیت ها را طور دیگر جلوه میدهند حالا یک بلند گو تو ورزشگاه علیه شان چیزی گفته یا نگفته خودشان را دارند به "آتش می کشند. چرا رسانه های سرخابی عکسی از پنالتی گرفته نشده سپاهان را در تیترشان نمی گذارند و نمی نویسند پنالتی دزدیده شده. چرا از بی اخلاقی بازیکن هاشون و ادبیات های زشتی که به کار می برند گفته نمی شود. چرا باید یک تیم همیشه فراقانونی باشد.
آخرین اخبار