حمله به کنسولگری ایران در کربلا/ اوضاع در کربلا آرام شد

برخی منابع از حمله به کنسولگری ایران در کربلا خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر منتشر شده در رسانه های عراقی و فضای مجازی نشان می‌دهد که از ساعاتی قبل تعدادی مقابل کنسولگری ایران در کربلا تجمع و اقدام به آتش زدن لاستیک و اموال عمومی کرده اند.

برخی خبرها نیز حکایت از تخریب بخشی از دیوار کنسولگری دارد.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این اقدامات را برعهده نگرفته است.

پایگاه خبری صابرین نیوز از آتش گرفتن دیوار کنسولگری ایران در شهر کربلا خبر داد.

پس از وقوع این حادثه، نیرو‌های امنیتی در کربلا، اقدام به مقابله با آشوبگران کردند و تعدادی از دو طرف مجروح شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان تلاش می‌کند جهت کسب اطلاعات بیشتر در اولین فرصت با سرکنسولگری یا سایر افراد حاضر در محل تماس حاصل کند.

حمله به کنسولگری ایران در کربلا

شبکه خبری روسیا الیوم نیز در این راستا گزارش داده است که، تجمع کنندگان در برابر کنسولگری اقدام به آتش زدن تعدادی لاستیک خودرو در این محل کرده‌اند.

شبکه خبری العالم نیز طی گزارشی اعلام کرد: که ده‌ها نفر اقدام به برگزاری تجمعی در برابر کنسولگری ایران در کربلا کرده اند.

این در حالی است که، رسانه‌های عراقی از کشته شدن «ایهاب جواد» از فعالان عراقی، در حمله مسلحانه‌ای در کربلا خبر دادند.

حمله به کنسولگری ایران در کربلا

کنسولگری ایران در پی این حادثه طی بیانیه‌ای اعلام کرده است که این اقدام تروریستی که در شامگاه روز یکشنبه به وقوع پیوسته است، محکوم می‌کند. کنسولگری همچنین تسلیت و همدردی خود را در این رابطه ابراز کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینگونه اقدامات در چارچوب ناامنی و بی ثبات کردن کشور عراق صورت گرفته است.

متفرق شدن تظاهرات‌کنندگان از اطراف کنسولگری ایران

پس از تجمع شماری از افراد در اطراف کنسولگری ایران در کربلا، این افراد متفرق شده اند و خبر‌ها حاکی از آن است که طی این حادثه آسیبی به هیچ فردی وارد نشده است.

گفته می‌شود، تظاهرات کنندگان درباره کشف علت فوت ایهاب الورنی به استانداری کربلا ۲۴ ساعت مهلت داده اند.

انتهای پیام/

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اکانت فیک با نام ایرانی که نظرش رو از دفاع از حمله به کنسولی ایران صد بار انتشار دادید آیا نفوذی عراقیها در وای جی سی هست ؟ قوم پرستی و نژاد پرستی اعراب دیگه همه میدونن به قول سام درخشانی این رو دیگه همههههه میدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
این خبرها و فعالیتهای دشمنانه در عراق و هم چنین انفجارات تروریستی در افغانستان ، برای مشغول سازی ما به تفرقه بین دو ملت ایران و عراق و همچنین انحراف افانستانی ها با عنوان ظاهری حملات طالبان است .
برای اینکه آمریکا و اروپا و دیگر عوامل به وجود آورنده داعش (به تلافی حملات فلسطینی ها و جبهه مقاومت به سرزمینهای اشغالی و صهیونیست ها در جهت دفاع از دشمنی های فعلی صهیونیستها با جبهه مقاومت و برای نابودی این توده سرطانی در دنیا ) ، با ایجاد این نقشه ها و انفجاراتی که خودشان انجام داده اند و با منحرف کردن افکار مردمان این کشورها به سمت موضوعات تفرقه افکنانه و حاشیه ای، می خواهند داعشی ها را تقویت کرده و برای جنجال دوباره در منطقه غرب آسیا ، به آرامی به سمت منطقه قفقاز و خود افغانستان هدایت کنند.
لطفا مسائل را بادقت بیشتر و با توجه به اهمیت جهان امروز بررسی کنیم. در زمانی زندگی نمیکنیم که مسائل روزمره آن ساده و خیلی اتفاقی باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۸:۴۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
هم وطنان عزیزم ، باید مراقب بود در نقشه دشمن انگلیسی که طرفدارانش و عواملش در عراق را (به عنوان مردم عراق) برای تفرقه بین ایران و عراق ، به این حمله واداشته است، بازی نکنیم و فریب نخوریم. "مردم عراق" برای ما ایرانیها و "ایرانیان" هم برای "مردم عراق" عزیز بوده و هستند.
یادمان نرود که عراقیها ی اصلی و مردم شریف عراق ، همان کسانی هستند که در اربعین (بدون هیچ چشم داشتی و با همه سرمایه خود ) میزبانان خوبی برای مردم ایران که برای زیارت به عراق می روند می باشند و در سیل اخیر در ایران هم به همراه سردار شریف و شهیدشان (ابومهدی المهندس) به همراه شهید سلیمانی به کمک مردم ایران آمدند. الحق که اگر این تحریف ها و تخریب های تفرقه انداز رسانه ای آمریکایی و انگلیسی را کنار بگذاریم، آنها خوب برادرانی برای ما بوده و هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بشکنه این دست که نمک نداره . یعنی باید همتون رو می کشت داعش. ایرانم کمکتون نمی کرد دل آدم خنک می شد
Iran (Islamic Republic of)
واقعا ایرانی
۱۸:۴۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما هم که همکار رسانه ای همون انگلیسی هایی هستی که جلوی کنسولگری ایران در کربلا (به اسم مردم عراق) آشوب کردند و به دنبال فتنه و تفرقه دو کشور هستند.
مردم ایران میزبانان اربعین حسینی خود در سفر به عراق برای زیارت عتبات عالیات و به خصوص کربلا را فراموش نکرده و نمی کنند. مردم اصلی عراق آنها هستند. همان هایی که در سیل ایران به همراه شهید ابومهدی المهندس به کمک برادران ایرانی خود آمدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دخالت تو هرکشوری توسط بیگانگان مذموم وناپسنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر این دخالتی که میگویید از نوع آمریکایی و بدون درخواست اون کشور باشد، اسمش را اشغالگری میگویند و ناپسند است ؛
ولی اگر به قصد کمک و جلوگیری از نابودی و استقلال آن کشور به دست گروهک های وابسته به استکبار آمریکایی (برای چپاول کردن سرمایه های ملی آن کشور) باشد و با درخواست خود آن کشور که مورد هجوم قرار گرفته است باشد. که اسمش کمک به کشور همسایه (و از سوی دیگر اجرای وظیفه اسلامی در کمک به مظلوم )و جلوگیری از غارت آن کشور توسط مستکبران آمریکایی است و بسیار پسندیده است.
عقل انسان برای رسیدن به همچین جزئیاتی که بسیار مهم است ، به کار می آید. البته اگر تعصب و غرب زدگی فکری بگذارد.
Germany
کشورپرست
۰۷:۵۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایران باید اجازه میداد عراق تجزیه بشه هرچی عسل تو دهن مردم عراق بریزید بازم دستتون رو گاز میگیرن بیخود نیست مردم عراق هم امام علی رو تنها گذاشتن هم امام حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو خفه..احمق ازهمه جابیخبر
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی با غیرت
۱۹:۰۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس حتما یاران ائما در جنگها و تاریخ اسلام از فرانکفورت به یاریشان آمدند؟ درست است جناب متخصص؟
تازه این دلیلی که شما میگویید اصلا منطقی نیست. چون بر اساس این منطق ، عراقی ها هم خطاب به ایرانی ها باید بگویند:"شما که خسرو پرویزتان نامه پیامبر را پاره کرد و بخشی از هم وطنان شما در خونخواهی امام حسین ع توسط مختار با او جنگیدند، نباید حرف از دین و پیغمبر و وصی پیغمبر و نوه پیغمبر بزنید و حق ندارید به زیارتشان بیایید" .

کینه و تعصب شخصی خود را به اسم دین بیان نکنید. شما با این تفکر تان که مخالف کمک ایران به ندای برادران مسلمان عراقی خود در نبرد با داعش هستید، ا صلا مسلمان نیستید.
Iran (Islamic Republic of)
ارتا
۲۳:۳۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
چقدر اینجا تعداد عراقیهایی که فارسی بلدن زیاد هست ، جواب دوست عراقی مون بگم که از خسروپرویز گفته نامه پاره کرده اون چه ربطی به داستان نامردی مردم کوفه به امام حسین داره ؟؟؟ اون زمان ایرانیها مسلمان نبودن خود عربستان هم مردمش تازه اسلام آشنا شده بودن من نمیدونم چی رو با چی مقایسه میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
حیف اینهمه کمک مخلصانه ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بار ها گفتم بازم میگم وقتی تمام شبکه ها در خاورمیانه چه خبری چه سرگرمی و چه ......در دست تولید عربستان و اسراییل و امارات و ....هست ما نمی تونیم ارزش واقعی کار های بسیار بزرگی که برای جهان عرب و کشور هایی مثل عراق و سوریه و.....کردیم رو نشون بدیم .
الان توی این دور و زمونه باید رسانه قوی داشته باشی حتی اگر دروغ هم بگی با رسانه و...میتونیم کاری کنی تا دیگران باور کنن .
ایران متاسفانه رسانه های داخلی خوبی نداره چه برسه به رسانه های خارجی واقعا دشمنمون میدونه از کجا ضربه میزنه
ایران باید در فضای مجازی و رسانه بسیار قوی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اسراییل هر وقت کم میاره یکی از گوساله‌های خودشو ذبح می‌کنه و چهارتا بعثی و تکفیری رو میفرسته وسط میدون برای آشوب. مهم اینه که به سفارت‌های اسراییل در ترکیه و اردن حمله شده اونم از طرف مردم واقعی نه چهارتا مزدور خود فروخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بریزیم سفارت عراق تسخیرش کنیم انتقام خون شهیدانمان را میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
حماقت در تو موج میزند. شاید تو هم از مخالفان اسلام ناب رسول هستی
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۰۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
توصیه یک منافق و آمریکایی ولی با پرچم ایران و ظاهری ایراندوست برای تفرقه بین ایران و متحدانش.

اگر راست میگی ، بیا بریزیم جلوی سفارت سوریه برای گرفتن ویزا ، تا بعدش با هم بریم نزدیک مرزش با سرزمینهای فلسطین اشغالی و با نابودی صهیونیستها ، انتقام خون شهیدانمان را بیگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اخیراً شیطان بزرگ به خاطر فشارهای مردم منطقه اعلام کرد کم کم از افغانستان و عراق خارج می شود.
آیا حوادت این روزهای افغانستان و عراق برای حفظ و توجیه حضورش نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچکی نمی تونه اونا رو مجبور کنه برن اگه میرن با تصمیم خودشونه .علت این اعتراضات هم ترور یک مخالف دخالت بیگانه در امور داخلی کشور شونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباه منفي دادم
Iran (Islamic Republic of)
یا علی
۱۲:۱۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
مثل اینکه یادشون رفته داعش چیکار میکرده همین الان هم به سامرا حمله کرده ای ن عر بهای ساده و خوش گذرون چه زود گول میخورن مثل زمان امام حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینا نماینده مردم عراق نیستند. اینا مزدور آمریکا و اسراییلند. نمیشه کار چند خائن رو به پای ملت عراق نوشت. مگه از اینا تو کشور خودمون نداریم؟ در ایران هم کم نیستند آشغالهایی که دنبال برآورده شدن منافع اسراییل و ضربه زدن به ایرانند. چند روزه تو اسراییل دائم دارند مترکند و میسوزند حالا با اینکار سعی می‌کنند کمی خودشون و مزدورانشونو خنک کنند
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۲:۰۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا آدم باید خیلی ساده لوح باشد که این اقدام رو که یکهو شکل گرفته به حساب عراقی ها بگذارد. قشنگ مشخص است که از کجا هدایت می شود! اصلا هیچ مشکل و اعتراضی نبوده است ولی یهو تا اسرائیل در منطقه به مشکل می خورد به کنسولگری ایران حمله می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
عراقی ها از ما متنفرن هنوز جنگ ۸سالا یادشون نرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرت نگو! ما که به اونها حمله نکردیم که بخوان از ما متنفر باشند.
من خودم کلی عراقی میشناسم اصلا چنین چیزی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
کاربر ناشناس۱۷:۳۳
کی گفته عراقی ها از ایران متنفرن اتفاقا اکثرا با ایران و ایرانی دوست هستند اینهایی هم که می‌بینی حمله کردن وطن فروش های غربزده هستند (که تو کشور خودمون هم زیادند) و نمیشه اشتباه چند صد نفر رو پای یک ملت ریخت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۰۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر متنفر بودن هتا قبل از کرونا هر سال این همه زائر ایرانی نمی توانست با عزت و احترام برود عراق و کلی پذیرایی شود و به راحتی به کشور برگردد. مثل اینکه بعضی از ما نمک نشناس تر هستیم و فقط عادت کردیم القاب زشتی که در خودمان هست را به دیگران نسبت دهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
دست آمریکا در پشت این حادثه است .چون مردم و دولت عراق مخالف حضور آمریکا هستند و هرروز سفارت و پایگاه هایش موردحمله قرار میگیرد .با دلار یک عده را اجیر کرد به کنسولگری ما حمله کنند تا بگوید ایران عامل ناامنی عراق است نه آمریکای جنایتکار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما الان دقیقا در عراق چکار داریم؟ مردم عراق حتما نمی خواهند سرنوشت مردم ایران سرشون بیاد.عراق چرا مثل امارات و عربستان تو رفاه نباشه.چرا مثل ایران گرفتار تحریم و دزدی و فقر بشن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما فضوليم! همه جا بايد فضولي كنيم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
نادان حضور ایران توی سوریه وعراق برای امنیت تويه قدر ناشناسه بفهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما به درخواست ملت عراق و برای شکست داعش در عراق مستشار نظامی داشتیم که اتفاقا به نفع ایران بود و الان هم داشتن سفارت و کنسولگری خلاف قانون نیست. قرار نیست کل روابط دیپلماتیک با کشورهای همسایه رو به خاطر خوش آیند اربابهای تو تعطیل کنیم و میدان رو کامل به عربستان سعودی حامی داعش واگذار کنیم. این سوال رو باید از آمریکا بپرسی که از اون طرف کره زمین اومده عراق رو اشغال نظامی کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرگ بر امریکا اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
چوب خدا صدا نداره
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۲۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو دوستی یا دشمن؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینها مانند همان وطن فروشانو گمراهان و سربازان پیاده نظام آمریکا و اسرائیلند که در کشور ما هم هستند که عرق ملی یا ندارند و یا از روی بی اطلاعی و گمراهی به این راه کشیده شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
نمونه‌های ایرانیشو دیدم. رفتار اینها از نداشتن اطلاعات نیست. اینا مرض دارند و بعضا قابل درمان هم نیستند. کسی که از حق و حقیقت متنفره قابل هدایت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
مسلمانان ترکیه و اردن به کنسولگری صهیونیستها در کشورشون حمله کردند عوامل صهیونیستها در عراق دستور گرفتند به کنسولگری ایران حمله کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بیشتر به عراقی ها کمک کنین
United Arab Emirates
بصير
۱۸:۱۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباهي لايك زدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه ایران نبود الان همه کسانی که دارن به کنسولکری ایران حمله میکنن مادر و خواهر و دخترانشون به عنوان برده جنسی مشغول دست به دست شدن بودن.انسان خیلی فراموشکاره!
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۲:۵۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
کلا به چیزی به نام تحلیل اعتقاد نداری؟ آخه چرا الکی دوست و دشمن رو قاتی می کنی؟ همانطور که در ایران یکسری مزدور بیگانه هستند در عراق هم هستن و هیچ ربطی به مردم عادی ندارد. تازه آنجا بازمانده های بعثی ها ملعون و جیره خوارهای آمریکایی ها هم هستند. خود امریکایی ها گفتند که پس از شهادت حاج قاسم با لباس نیروهای امنیتی عراق سر صحنه حاضر شدند و عکسبرداری کردند و نمونه DNA برداشتند. پس اینکارها برای اونها عادی هست. تو رو خدا اینقدر ساده نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
شیوه قدیمی خودشون یه نفر از آشوبگران رو میکشند بعد پیراهنش رو علم میکنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
روش نخ نمایی هم هست ولی برای فریب ابلهان و برای فرونشاندن موقتی آتش مزدوران کاربرد داره. این چند روز که اسراییل پشت سر هم میترکه باید فکری برای قوت قلب دادن به مزدورانشون میکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
(اقدامات ما و گرفتن نتیجه ) که در اینده نتیجه های ... هم خواهیم گرفت
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۳۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
به به این هم نتیجه سالها تلاش و از خودمان کم گذاشتن و از جان و مالمان برای این عربها مایه گذاشتن چه زمانی می خواهیم اینها را بفهمیم خدا می داند
-
یازرلو
۰۹:۲۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
به کوری چشم بدخواهان امسال اربعین برقراره.تا شنیدن میخواهیم اربعین بریم زورشون اومد.خخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
مزد زحمات حاج قاسم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
خداییش چرانه نویسنده ونه کسایی که کامنت گذاشتن دلیل حمله به سفارتونگفتن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بعثی ها و تکفیریها با ایران درگیری دارند. اربابشون اسراییل هم حاضره برای سر خط کردن اینها به هر توطئه‌ای دست بزنه
-
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بله. عاقبت کمک به کشور دوست و برادر عراق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
چهارتا بعثی و تکفیری نماینده ملت عراق نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
ملت ها باید هوشیار باشند و اجازه تفرقه افکنی به دشمنان ندهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
باز تو قدس آشوب شد خائنین مسلمان برای منحرف کردن اذهان به کمک اسرائیل اومدن......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
یک خورده باید وجودمان را در عراق کم رنگ کنیم چون حساس می شوند مردم عراق و عواقب بعدی در پی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
آره بریم و عراق رو دو دستی به آمریکا بدیم واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه بگویم گله ای نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
معلومه عده ای از آشوبگران هستند که توی کشور ما هم کم نیستن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
واااای از دست شماها کی میخواید لیبل زدن رو تموم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
شیطان بزرگ را باید در پس پرده یافت.
وقتی به ظاهر می گوید می روم، شیطنت می کند تا بماند. والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
دستاوردهای که حاج قاسم برای آنها تا شهادت رفت با ندانم کار عده‌ای نادان از کف میرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بخشی از خبر رو طوری نوشتید که انگار کنسولگری ایران حمله تروریستی انجام داده
لطفا درست بنویسید
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۰۴:۴۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
کاری کردن هیچ مملکتی تو هیچ جای دنیا حتی مسلمونا چشم دیدنمون رو نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
حرکت یه عده مزدور را به حساب مردم و مسلمونها نگذار.
فقط شیطان و ایادی او آتش می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۴:۴۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
ای کاش که مسئولین معنی عزت را بفهمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
این آشوبها همش بخاطر دخالت ما در کشور عراقه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۴۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اسم کار ایران رامی گذارید دخالت ببخشد نجات بهتر نبود اگه ایران نبود آیا یکی از این آشوبگران الان زنده بودند آیا داعش یکی از اینها را زنده می گذاشت؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینها بخاطر دخالت شیطان بزرگ در منطقه و امثال شماست که یا جاهلید یا خائن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
کدوم دخالت؟اگه به اینه که امریکا رو باید با بمب اتم بهش حمله کنن!توی روز قدس مسلمون های اردن و ترکیه سفارت اسرائیل رو آتیش زدن اسرائیل هم خواست تلافی کنه ملیجک هاشو فرستاد سفارت ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچ کشوری به امثال توی خائن رحم نمی‌کنه. ایران به درخواست مردم عراق و برای شکست داعش در عراق حضور داشت و داشتن کنسولگری و سفارت به تو و اربابانت ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر مثل عراق خسارت جنگ رو روزانه از فروش نفت عراق برداشت کنیم این اتفاقات نمی افته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بعثیای عراق دارن دست و پای بیخود میزنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
باید دلیلش را از مقتدا صدر پرسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
سخن تفرقه آمیز شیطنت شیطان بزرگ است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اسرائیل عوضی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۲:۰۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایران و العراق لایمکن الفراق !!! .
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۴۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
داداش شما هم که بدت نمیاد روابط ما با عراق بد باشه بله همینه لایمکن الفراق ولی با انسانهای بصیر عراقی نه یک عده آشوبگر که هم ایران هستند وهم عراق.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
این ها همه مردم عراق نیستند. عده ای قلیل هستند که اکثرا پول گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
خخخخ چرا منفی رو بستین
United States of America
ناشناس
۰۱:۴۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
کامل نشون بده علتش رو هم بگو
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۴۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
الحمدالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
الحمدالله کربلا آرام است.
لعنت بر کسانی که آرامش مردم را بهم می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
دخالت در امور داخلی سایر کشورها و هماهنگی با عده ای تروریست این چیزها را نیز دارد.
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۰۸:۴۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
مثلا هماهنگی با یک عده تروریست کیه آیا شما حشد الشعبی که عراق را نجات داد تروریست معرفی میکنی پس حتما از دید شما داعش نجات بخش بود ؟!!! معنی تروریست راهم فهمیدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
هع اگه به اینه که آمریکا رو باید حمله اتمی بهش کنن

مهم اینه یه شخصیت ایرانی که میره اونجا سر و دست میشکونن واسش اما ترامپ میره تو پایگاه و برمیگرده...


دیگه جوک نگین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۵:۰۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو که سواد تحلیل نداری و اصلا مفهوم ترور و تروریست رو نمیدونی اظهار نظر نکن.توصیه میکنم کتاب تروریسم غرب نوشته نوام چامسکی رو بخون تا بفهمی تروریست کیه.البته اگه سواد کتاب خوندن داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
وهابیها از جمع شدن بساط داعش حسابی سوختند. چشمتون کور داعشتونو فرستادیم به دوزخ. بزودی تو و امثال تو هم به درک واصل میشید.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۱:۲۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
این توطئه اسراییل امریکا عربستانه واروپاییهاست طلف امانشون ندید پدرشون رو در بیاریدزدن شما هم در جا بزنید هر کجای جهان باشه دیگه خیلی پر رو شدنتنبیه همون ساعت اثر داره نه بعدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا فکر میکنید که اگه زدی اونا نمی‌زنند نکنه خیلی call of duty بازی می‌کنی نه عزیزم هر جنگی به هزینه ای داره الکی که نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
آروووووم باااااش
آخرین اخبار