میرجلیلی: تا پایان همه گیری ویروس کرونا، کمک‌های مومنانه ادامه خواهند داشت

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در ارتباط با تداوم کمک‌های مومنانه فدراسیون‌های ورزشی توضیحاتی را ارائه داد.

مهدی میرجلیلی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حاشیه مراسم کمک‌های مومنانه که به همت فدراسیون تیر و کمان کشورمان برگزار شد، عنوان کرد: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با انجام کمک‌های مومنانه، جامعه ورزش نیز مانند دیگر اقشار جامعه در این کار خیر و خداپسندانه شرکت کرد.

او ادامه داد: سال گذشته نزدیک به ۲۹ فدراسیون در پویش کمک‌های مومنانه شرکت کردند و امسال نیز فدراسیون تیر و کمان دومین فدراسیونی است که این رزمایش خیر خواهانه را در آستانه عید سعید فطر برای کمک و دستگیری از افراد آسیب دیده از شیوع ویروس منحوس کرونا برگزار می‌کند.

جلیلی افزود: جامعه ورزش همیشه سعی کرده است که در تمام سختی‌ها مانند سیل و زلزله و اکنون نیز در شرایط همه گیری ویروس کرونا کنار مردم کشورمان باشد. حرکت امروز کاری دلی از طرف ورزشکاران و پیشکسوتان بوده است و کمک ها میان قشر نیازمند و در اولویت اول نیازمندان جامعه ورزش توزیع خواهد شد که این موضوع باعث می‌شود وحدت و همدلی میان جامعه ورزش و مردم کشورمان افزایش پیدا کند.

جلیلی ادامه داد: حتی بسته بندی این کمک‌ها نیز توسط قهرمانان کشورمان انجام شده است. امیدوارم این کارها‌ی خیرخواهانه بدرقه تمام ورزشکاران کشورمان در مسابقات بین المللی باشد.

او افزود: به نظر من این ورزشکاران چه مقام کسب کنند و یا عنوانی را به دست نیاورند، پهلوان هستند؛ چرا که حرکت بزرگی را با کمک‌های خود انجام داده اند.

میر جلیلی گفت: افتخار جامعه ورزش این است که از مولا علی (ع) الگو می‌گیرند؛ چرا که آن حضرت به فکر نیازمندان بود و ورزشکاران ما نیز اکنون تمام سعی خود را می‌کنند تا از نیازمندان دستگیری کنند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در انتها گفت: تا پایان همه گیری ویروس منحوس کرونا کمک‌های جامعه ورزش ادامه خواهد داشت؛ چرا که ما این کمک‌ها را وظیفه خود می‌دانیم و امیدواریم شر ویروس کرونا نیز هر چه سریعتر از سر مردم کشورمان کم شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار