آمادگی ۱۰ هزار ناوگان باری برای حمل محصولات کشاورزی گلستان

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از آمادگی ۱۰ هزار ناوگان باری برای حمل محصولات کشاورزی در استان خبر داد.

ایوب میرشاهی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   گفت: با شروع فصل برداشت محصولات کشت پاییزه و زمستانه در گلستان ناوگان باری استان آماده جابه جایی این محصولات می‌شوند.

او افزود: در حال حاضر ۱۰ هزار ناوگان حمل بار نمره پلاک استان آمادگی لازم برای جا به جایی محصولات کشاورزی را دارند و تمهیداتی اندیشیده شده در صورت کمبود از استان‌های مجاور این کمبود‌ها جبران شود.

میرشاهی ادامه داد: برای جلوگیری از ایجاد صف‌های طولانی کامیون‌ها در جلوی انبار‌ها جلسات متعددی با مسئولان جهاد کشاورزی و ... گذاشته شده تا کار حمل و نقل با سرعت انجام شود.

او افزود: به کشاورزان توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از به سرقت رفتن محصولات خود در حین جا به جایی حتما از طریق شرکت‌های  حمل و نقل که بارنامه صادر می کنند  اقدام به تهیه ماشین کنند.

گلستان در تولید ۱۵ نوع محصول مانند سویا، خاویار، دانه روغنی کلزا، گندم، گوشت مرغ، جو، آفتابگردان، پنبه، توتون، پیله‌تر ابریشم، برنج، هلو، آلو، خرمالو و زیتون رتبه‌های اول تا پنجم کشور را در اختیار دارد و هر سال در زمان برداشت محصولات کشاورزی کامیون داران زیادی از استان های مختلف برای حمل بار به این استان مراجعه می کنند.

انتهای پیام/ق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.