افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱ طرح در روز مقاومت و پایداری مردم دزفول

فرماندار ویژه دزفول از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱ طرح آموزشی، تولیدی و درمانی در روز مقاومت و پایداری مردم این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه اکنون ۱۱ طرح آموزشی، تولیدی و درمانی برای بهره برداری و کلنگ زنی در روز چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول آماده شده است، گفت: ۵ طرح از این طرح‌ها مربوط به ساخت مدرسه بوسیله مجمع خیرین مدرسه ساز است.

او با بیان اینکه یک مجتمع خدمات پزشکی بسیار مهم نیز در کنار بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) و چند طرح صنعتی نیز به مناسبت روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در شهرک صنعتی بهره برداری خواهند شد، افزود: میزان اعتبار طرح‌های چهارم خرداد هنوز برآورد نشده است.

فرهمندپور اظهار داشت: مجتمع صنایع تکمیلی هلدینگ رحمت تجارت یکی دیگر از طرح‌هایی است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و واگذاری تسهیلات بانکی احداث شده و در صورت تکمیل ۱۰۰ درصدی در روز دزفول به بهره برداری می‌رسد که این شرکت، صنایع تکمیلی و کشاورزی را در یک چرخه کامل و یک جا ایجاد کرده و محصولاتی را با برند خود تولید می‌کند که نقطه قوتی برای شهرستان به شمار می‌رود.

فرماندار ویژه دزفول با اشاره به این نکته که یکی از راهبرد‌های ما ساماندهی سرمایه گذاری است و سعی کردیم سرمایه گذاران را به سمت موضوعات و صنایع مورد نیاز هدایت کنیم تا چرخه تولید در شهرستان تکمیل شود، تصریح کرد: سیاست دولت حمایت از واحد‌های تولیدی است و  با حمایت از آن‌ها می‌توانیم چرخه تولید و بهره برداری را در تمامی صنایع کشاورزی و دیگر صنایع تکمیل کنیم.

این مقام مسئول اذعان داشت: اکنون حدود ۷ طرح بسته بندی در سطح دزفول در حال اجرا است که در ماه‌های آینده به بهره برداری خواهند رسید و در کنار این طرح‌ها، برخی طرح‌های تولیدی جدید نیز خواهیم داشت که سعی شده متناسب با طرح‌های قبلی و در ادامه آن‌ها احداث شوند.

فرهمندپور بیان کرد: چرخه تولید با کمک سرمایه گذاران در این شهرستان تکمیل می‌شود و با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان دزفول نظیر وجود میوه باید به دنبال صنایع تکمیلی مرتبط با ظرفیت‌ها باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.