جدال شهرداری همدان با اسپاد تهران برای تثبیت صدرنشینی

شهرداری همدان در هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در گروه الف امشب به مصاف اسپاد تهران می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رقابت های لیگ دو فوتبال کشور به اوج خود رسیده است و بازی های پایانی گروه الف، هر یک حکم فینال رقابت ها را دارا است.

شهرداری همدان و اسپاد تهران در هفته هفدهم از سری رقابت های لیگ دو کشور در ورزشگاه کشوری تهران از ساعت ۲۰:۳٠ یک شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به مصاف يک‌دیگر خواهند رفت.

قضاوت این دیدار برعهده عباس خلیلی با کمک هاشم خدابندلو و سجاد عباسی است.

شهرداری چی ها به خوبی می‌دانند رقابت سختی در انتظار آن ها است زیرا به مصاف اسپاد تهرانی می‌روند که در بازی گذشته برابرشان با گل دقایق پایانی موفق به کسب تساوی شد و شهرداری چی ها را در امر پیروزی ناکام گذاشت.

نتیجه این بازی تاثیری در از دست رفتن صدرنشینی برای شهرداری چی ها ندارد اما رقبا را به آن ها نزدیک می کند و پیروزی در این بازی ثبات در صدر جدول را به شهرداری همدان باز می‌گرداند؛ بنابراین‌ رقبای تیم فوتبال شهرداری همدان چشم به این بازی دوخته اند تا با اندکی لغزش از سوی شهرداری به صدر جدول نزدیک تر شوند.

شهرداری همدان با یک بازی کمتر (۱۶ بازی) نسبت به دیگر رقبا و کسب ۹ پیروزی و ۵ تساوی و ۲ شکست با ۳۲ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد.

علم و ادب تبریز نیز با ۱۶ بازی و ۲۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد و ویستا توربین تهران و شاگردان اکبر میثاقیان که با ۱۷ بازی و ۲۸ امتیاز در رده سوم قرار دارند و ۲۷ اردیبهشت به مصاف اسپاد تهران می‌روند.

شرایط جدول لیگ دو نشان می‌دهد بازی با اسپاد تهران که در جایگاه چهارم جدول با ۲۴ امتیاز قرار دارد بسیار کلیدی است و شهرداری همدان و شاگردان رضا طلایی منش محکوم به پیروزی در این مسابقه هستند تا جایگاه آن ها در قله لیگ دو حفظ شود و همچنان مدعی اصلی صعود به لیگ یک باشند.

شهرداری همدان در دیدار قبلی خود برابر نفت و گاز گچساران با تک گل میثم زمانی موفق به کسب یک پیروزی اقتصادی در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج شد.

آخرین تمرین تیم فوتبال شهرداری  جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهید شمسی پور برگزار شد و این تیم صبح شنبه ۱۸ اردیبهشت همدان را به مقصد تهران ترک کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۴۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
انشالله جشن صعود به لیگ یک