بیانیه مشترک باشگاه‌های بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس و انتقاد از تصمیم یوفا

باشگاه‌های بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس با انتشار بیانیه‌ای از تصمیم یوفا مبنی بر مجازات تیم‌های موسس سوپرلیگ انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه های بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس با انتشار بیانیه‌ای مشترک تصمیم یوفا مبنی بر جرایم غیر قابل قبول، محرومیت و کنار گذاشته شدن از مسابقات اروپایی به دلیل تمایل به شرکت در سوپرلیگ را مورد انتقاد قرار دادند.

این باشگاه‌ها ابراز آمادگی کرده اند که رویکرد پیشنهادی خود در قبال برخی موارد مربوط به سوپرلیگ را مورد تجدید نظر قرار دهند.


بیشتر بخوانید


در این بیانیه ۳ باشگاه بزرگ اروپایی از فشار‌ها، موقعیت دشوار و متناقضی که باشگاه‌های موسس سوپرلیگ در آن قرار گرفته اند، ابراز تاسف کردند؛ اما تاکید کردند که اهداف مهم ۱۲ باشگاه بزرگ اروپایی همچنان از بین نرفته اند.  

در بخشی از این بیانیه، باشگاه‌های بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس از عدم تعامل فیفا و یوفا با باشگاه‌های موسس سوپرلیگ انتقاد و اظهار کردند: به خاطر فوتبال و برای پایداری اقتصادی، ما وظیفه داریم که با وجود فشار‌ها و تهدید‌های غیر قابل قبول و مداومِ یوفا، به روشی مسئولانه عمل کنیم و به دنبال راه حل‌های مناسب باشیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار