آغاز سهمیه بندی واکسیناسیون سالمندان زیدونی

سرپرست مرکز جامع سلامت سردشت زیدون از آغاز سهمیه بندی جدید واکسیناسیون کرونا ویروس افراد مسن بالای ۸۰ سال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گناوه‌ای سرپرست مرکز جامع سلامت سردشت زیدون با اشاره به آغاز سهمیه بندی جدید واکسن کرونا از امروز در این شهر گفت: افراد مسن بالای ۸۰ سال سردشت و روستاها، ۶۷ نفر بوده است که از این تعداد، ۱۰ نفر بیمار سرطانی و پیوند اعضا  هستند.

او افزود: ۲۱ نفر از میانسالان تحت پوشش مرکز سلامت دهستان درونک و ۴۲ نفر از آن‌ها تحت پوشش مرکز سلامت لنگیرات، هستند که از سری جدید واکسن برخوردار  خواهند شد.

گناوه‌ای در ادامه بیان داشت: واکسیناسیون افراد مسن بالای ۸۰ سال این هفته به پایان می‌رسد و از روز دوشنبه نیز تزریق واکسن کرونا افراد بالای ۷۵ سال را آغاز می‌کنیم.

سرپرست مرکز جامع سلامت سردشت زیدون تصریح کرد: تاکنون ۶۴ سالمند بالای ۸۰ سال در زیدون واکسن کرونا دریافت کرده اند و با ۱۴۴ نفری که در سری جدید واکسینه می‌شوند، مجموع افراد به ۲۰۸ نفر می‌رسد.

او در پایان گفت: برای گروه‌هایی که یاد شده واکسن تهیه شده و نگرانی در این زمینه نیست و به مرور از سوی مراکز تعیین شده با افراد واجد شرایط برای جلوگیری از ازدحام بی مورد از مراجعه بدون تماس قبلی جدا خودداری فرمایید.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.