یورش نظامیان صهیونیست به نمازگزاران در مسجد الاقصی/ ۱۳۶ نفر مجروح شدند + فیلم

طی ساعات اخیر، نظامیان صهیونیست با نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی به شدت درگیر شدند و در پی خشونت آن‌ها صدها فلسطینی مجروح شده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، طی ساعات گذشته درگیری‌ها در قدس اشغالی بین شهروندان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی تشدید شده و نظامیان صهیونیست به سلاح و گاز اشک آور متوسل شده اند.

براساس این گزارش، درگیری‌ها در مسجدالاقصی به شدت بالا گرفته و نظامیان صهیونیست از گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک آور علیه فلسطینی‌ها استفاده می‌کنند.

پلیس رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه به محوطه مسجدالاقصی یورش برده و تعدادی از نمازگزاران را بازداشت کرد.

هلال احمر فلسطین گزارش داد که ۵۳ فلسطینی در درگیری‌ها با اشغالگران در مسجدالاقصی، شیخ جراحو باب العامود مجروح و ۲۳ نفر از آنان به بیمارستان منتقل شده اند.

پلیس رژیم صهیونیستی تجهیزات و نیرو‌های نظامی بسیاری را برای سرکوب نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی مستقر کرده است.

امروز جمعه ۷۰ هزار فلسطینی علی رغم تلاش رژیم صهیونیستی برای ممانعت از حضور فلسطینی‌ها در قدس به دلیل اعتراضات مربوط به تصمیم این رژیم برای اخراج خانواده‌های فلسطینی از محله شیخ جراح، نماز جمعه را در مسجد الاقصی به جای آوردند.

در ساعات ابتدایی بامداد روز شنبه نیز، هلال احمر فلسطین از افزایش شمار افرادی که بر اثر حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی زخمی شده‌اند خبر داد و اعلام کرد: تعداد مجروحین به ۱۳۶ نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار