مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام مطرح کرد؛

تجلیل از معلمان نمونه در ایلام

مهردادی از تجلیل و قدردانی از معلمان سرآمد در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، در مراسمی با حضور امیر مهردادی مدیر کل آموزش و پرورش ایلام، حجت رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام، شمس الدین شیروانی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، برنامه تجلیل از معلمان سرآمد سطوح استانی و منطقه‌ای در شهرستان‌ها و مناطق به صورت همزمان به صورت جلسه ویدیو کنفرانس انجام گرفت.

امیر مهردادی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و شهدای فرهنگی استان و تبریک هفته معلم، به تشریح ارزش، منزلت و مقام معلم از دیدگاه اسلام و امامان پرداخت.

مهردادی در ادامه به تشریح تلاش جهادگرانه فرهنگیان در ایام کرونا پرداخت و گفت: وزیر محترم آموزش و پرورش در حال رایزنی می‌باشد که در صورت اعلام برگزاری کلاس‌ها در سال آینده به صورت حضوری، تزریق واکسن برای فرهنگیان و دانش آموزان در اولویت باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام از تجهیز و راه اندازی استودیو ضبط فیلم و محتوای آموزشی و پرورشی خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری کرونا ، تجهیز و راه اندازی استودیو ضبط فیلم و محتوای آموزشی و پرورشی یک ضرورت و نیازی مبرم است و در آینده‌ای نزدیک استودیو ضبط فیلم و محتوای آموزشی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

در پایان این مراسم از معلمان سرآمد شهرستان ایلام قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.