راه اندازی سایت‌های همراه اول در نکا و میاندرود

با راه اندازی سایت‌های همراه اول در نکا و میاندرود روستا‌های این منطقه از خدمات نوین ارتباطی برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از راه اندازی سایت‌های همراه اول در شهرستان‌های نکا و میاندرود و برخورداری هشت روستای این منطقه از خدمات صوت و اینترنت همراه پرسرعت در آینده نزدیک خبر داد.

او با اشاره به راه اندازی سایت جدید منطقه هزارحریب شهرستان نکا، گفت: با احداث این سایت هشت روستای منطقه به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

او افزود: با راه اندازی سایت روستای وارمی از توابع میاندرود، روستا‌های مناطق بالادستی شهرستان‌های نکا و میاندرود از جمله وارمی، سنه کوه، اریم، پوروا، ملاخیل، سفل میان و پجت از خدمات باکیفیت صوت و اینترنت همراه برخوردار می‌شوند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران با اشاره به اجرای این پروژه‌ها از محل طرح خدمات عمومی اجباری و تامین اعتبارات از سوی وزارت ارتباطات، گفت: ضمن رعایت قوانین و اصول حاکم نصب سایت‌های تلفن همراه و کسب مجوزات لازم، صرفه جویی‌های لازم در سایر هزینه‌ها از جمله تامین زمین جهت نصب سایت، راه‌های دسترسی، و شبکه برق رسانی صورت پذیرد تا با تعیین هزینه‌های متعارف شاهد راه اندازی سایت‌های بیشتری در استان باشیم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.