رونمایی از مرحله دوم اپلیکیشن قاصدک در فارس

رئیس انجمن کتاب استان فارس گفت: برای توسعه زیرساخت‌های ترویج کتابخوانی در فضای مجازی، اپلیکیشن قاصدک برای تلفن‌های همراه در استان فارس راه‌اندازی و در حال فعالیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جمشید رضایی گفت: اپلیکیشن قاصدک، یک پلتفرم جدید با ایده‌ای نو در حوزه‌ی نشر است. این اپلیکیشن ابزاری است که واسط بین علاقه‌مندان به تهیه کتاب چاپی و محل‌های عرضه‌ی کتاب ازجمله انتشارات، کتاب‌فروشان و کتابخانه‌ها است و امکان دسترسی سریع به اطلاعات کتاب‌ها، مکان عرضه‌ی آن‌ها و خرید یا امانت را فراهم می‌سازد.

او، امکانات و ویژگی‌های این اپلیکیشن را رصد لحظه‌ای قیمت‌ها و مکان‌یابی نزدیک‌ترین کتاب‌فروشی، کتابخانه و یا انتشارات عنوان کرد و افزود: این اپلیکیشن با در اختیار داشتن سرویس پیک و پست در سراسر کشور امکان خدمت‌رسانی و خرید به تمام مردم کشور را مستقیماً از خود کتاب‌فروشی و انتشارات دارد.

رئیس انجمن کتاب استان فارس، ادامه داد: اپلیکیشن قاصدک توانسته بسیاری از بهانه‌های کتاب نخواندن افراد را از بین ببرد ازجمله آن‌ها می‌توان به بهانه‌ها ترافیک‌های سطح شهر، کمبود وقت، عدم آگاهی از قیمت‌ها، عدم آگاهی از وجود کتابی خاص در کتاب‌فروشی، کتابخانه، کافه کتاب یا انتشارات، عدم آگاهی از وجود برخی نویسندگان تازه‌کار و نوپا، عدم برگزاری نمایشگاه کتاب، پیش‌فروش کتاب‌ها اشاره کرد که این اپلیکیشن به رفع این موارد همت گماشته است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار