سرقت پایه گاردریل‌ها در مهاباد تمامی ندارد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: سارقان اینبار به جان ۱۵۰ پایه گاردریل به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتادند.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در طول هفته اخیر ۱۵۰ پایه گاردریل در محور‌های جاده‌ای (مهاباد_ پسوه_ اوزون دره) به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط سارقان ربوده شده است.

خادمی سرقت گاردریل‌های حاشیه جاده و همچنین تابلو‌های راهنمایی و ایمنی راه‌ها را بسیار خطرناک توصیف کرد و افزود: سرقت این وسایل برای سایر رانندگان خطرآفرین خواهد بود.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول همچنین اذعان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک یا مشاهده سرقت علائم راهنمایی و رانندگی و تجهیزات کنار جاده‌ای از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری یا پلیس ۱۱۰ مراتب را گزارش دهند که نسبت به بازداشت متخلفان اقدام شود.

سرقت تجهیزات و امکانات عمومی و عام المنفعه‌ای که متعلق به همه شهروندان بوده دو سه سالی هست که رواج پیدا کرده و سارقان را به این سمت کشانده است، معضلی که به نظر می‌رسد دود آن بیشتر از همه به چشم مردم رفته و ادارات را از ارایه خدمات کیفی‌تر به شهروندان باز می‌دارد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.